Homematic IP Starter Kit - Sigurnost

- 17%

ilustracija

Homematic IP Starter Kit - Sigurnost
Homematic IP Starter Kit - Sigurnost
Homematic IP Starter Kit - Sigurnost
Homematic IP Starter Kit - Sigurnost
Homematic IP Starter Kit - Sigurnost
Br. narudžbe
31334340
OEM
HmIP-SK7
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 10.5.2024 kod vas

171,65 €

142,90 €

114,32 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 142,40 €
Na zalihi: 2 kom, 10.5.2024 kod vas

142,90 €

171,65 €

114,32 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Homematic IP Starter Kit - Sigurnost

Pametni dom i bežični sigurnosni sustav u jednom

Homematic IP je revolucionarno rješenje za sigurnost pametnog doma i objekata.

Pouzdano će zaštititi kuće, stanove, vikendice, urede, garaže, trgovine, skladišta ili urede.

Složeno rješenje sa širokom modularnošću

Set sadrži centralnu jedinicu, PIR detektor pokreta sa senzorom osvjetljenja, senzor prozora i vrata - optički i unutarnju sirenu.

Mogućnost modularnog proširenja i dokupnje ostalih komponenti sustava.

Centralna jedinica

Nudi praktično postavljanje i kontrolu sigurnosnog sustava i pametnog doma.

Povežite do 15 korisnika, 80 komponenti sustava, video kamere i kreirajte bezbroj scenarija.

Bežični PIR detektor pokreta sa senzorom svjetline

Detektor je namijenjen za unutarnju upotrebu, ima domet do 12 metara i kut detekcije od oko 105°.

Bežični senzor za prozore i vrata - optički

Senzor za pouzdanu zaštitu svih vrsta prozora i vrata s inovativnom optičkom tehnologijom.

Bežična alarmna sirena

Za unutarnju upotrebu sa snažnim generatorom akustičnog tona od 90 dB i parom crvenih LED dioda visoke svjetline.

Homematic IP pametna mobilna aplikacija

Intuitivna aplikacija u češkoj lokalizaciji omogućuje kontrolu nekoliko središnjih jedinica u različitim instalacijama.

Glasovna kontrola pametne kuće

Velik broj Homematic IP uređaja i funkcija sustava nudi praktično glasovno upravljanje pomoću Amazon Alexa i Google Assistant.

Komunikacija i sigurnost

Centralna jedinica je spojena na standardni usmjerivač Ethernet kabelom i služi kao sučelje između Homematic IP oblaka i Homematic IP uređaja u vašem domu.

Zaštita privatnosti

Tijekom aktivacije i rada ne prikupljaju se osobni podaci, tako da korisnici ostaju potpuno anonimni.

Značajke seta

  • Pametni dom i inteligentni bežični sigurnosni sustav u jednom
  • Za pouzdanu sigurnost objekata i otkrivanje potencijalnih prijetnji
  • Kontrola i postavke putem Homematic IP aplikacije
  • Podrška za iOS i Android operativne sustave
  • Podrška za glasovnu kontrolu (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Podrška za Home Connect Plus

Sadržaj paketa

  • Početni set – (1x Centralna jedinica, 1x PIR detektor sa senzorom svjetline - interni, 1x Senzor za prozore i vrata - optički, 1x Sirena interni)
  • 1x napajanje centralne jedinice
  • 1x mrežni kabel UTP (RJ-45)
  • 1x zidni nosač za PIR detektor pokreta
  • 1x stalak za PIR detektor pokreta
  • 1x bijeli i 1x smeđi poklopac za senzor za prozore i vrata
  • 1x reflektirajuća naljepnica (za tamne površine)
  • 1x kombinirani stropni/zidni nosač za sirenu
  • 5x AA alkalna baterija, 1x AAA alkalna baterija
  • materijal za montažu
  • Češke upute

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.