Ajax Hub 2 Plus bijeli (20279)
594,38 €
488,20 €
390,56 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Ajax Hub 2 Plus bijeli (20279)
EAN: 0810031990542
Uvod
Hub 2 Plus je najmoćniji Ajax kontrolni panel za velike objekte. Može rukovati s do 5 produživača signala i 200 detektora.
Komunikacija
Ima 4 neovisna komunikacijska kanala i podržava LTE. Prebacivanje između kanala je pitanje sekunde.
Vizualna provjera alarma
Hub 2 Plus može isporučiti slike s MotionCam detektora pokreta unutar 9 sekundi.
Jamstvo dostave alarmnih poruka
Zahvaljujući radio protokolu Jeweller i Wings, zajamčena je brza dostava alarmnih poruka i slika.
Automatizirana sigurnost
Podržava 64 scenarija kako bi se smanjila intervencija korisnika. Sustav se može automatski aktivirati ili deaktivirati.
Zaštita velikih objekata
Hub 2 Plus može spojiti do 200 detektora i Ajax uređaja s dometom radio komunikacije do 2000 metara.
Otporan na neovlašteno korištenje
Svaka neovlaštena manipulacija uređajem aktivirat će alarm. Može zaštititi čuvano područje do 15 sati ako radi s ugrađenom pomoćnom baterijom.
Spremni za budućnost
Koristi operativni sustav OS Malevich, a zahvaljujući redovitim ažuriranjima funkcionalnost se stalno proširuje.
Kontrolirati
Za kontrolu je dostupna mobilna aplikacija. Korisnicima omogućuje kontrolu sigurnosnog sustava, podešavanje postavki i pregledavanje povijesti događaja.
Montaža
Hub 2 Plus spreman je za korištenje čim ga izvadite iz kutije. Postavke sustava dostupne su u Ajax aplikacijama.
Tehničke specifikacije:
- Klasifikacija: Središnja upravljačka ploča s radio komunikacijom i podrškom za foto provjeru alarma
- Maksimalan broj uređaja: 200
- Maksimalan broj korisnika: 200
- Maksimalan broj soba: 50
- Podrška za proširenje ReX signala: Da (maksimalno 5 u sustavu)
- Podrška za detektore pokreta MotionCam: Da
- Scenariji: 64
- Grupe (podsustavi): 25
- Mobilna aplikacija: iOS 9.1 i noviji; Android 4.4 i noviji
- Komunikacijski kanali: 2G (GSM900/DCS1800 (B3/B8)); 3G (WCDMA 850/900/2100 (B1/B5/B8)); LTE (FDD B1/B3/B5/B7/B8/B20); Wi-Fi (802.11 b/g/n); Ethernet
- Prebacivanje između SIM1 i SIM2: unutar 4 minute
- Komunikacija s PPC-om: Contact ID, SIA (DC-09)
- Procesor: ARM
- Operativni sustav: OS Malevich
- Napajanje: 110 - 230 V AC (Hub 2 Plus) / 8 - 20 V DC (Hub 2 Plus 12 V); ugrađena pomoćna baterija: Li-Ion 2 Ah; do 15 sati sigurnosne kopije (s izvanmrežnim radom i isključenim Wi-Fi i Ethernet modulom); potrošnja energije: 10 W
- Jeweler radio tehnologija: Domet komunikacije s uređajima - do 2000 m na otvorenom prostoru; dvosmjerna komunikacija; radna frekvencija: 868,0 - 868,6 MHz; samoregulirajuća snaga prijenosa - do 25 mW; blok enkripcija temeljena na AES algoritmu; interval prozivanja uređaja od strane Huba: 12 - 300 s; automatsko vraćanje na neometani kanal
- Podržani tip SIM kartica: 2x Micro-SIM 2G
- Zaštita od neovlaštenog mijenjanja: Autentifikacija uređaja; otkrivanje radio smetnji; tamper obavijest
- Video nadzor: Do 100 kamera ili uređaja za snimanje
- Raspon radne temperature: Od -10 °C do +40 °C
- Dimenzije: 163 x 163 x 36 mm
- Težina: 351 g
- Certifikacija: Razina sigurnosti 2, klasa okoliša II prema EN 50131, CE
- Jamstvo: 24 mjeseca od datuma prodaje (baterija nije pokrivena jamstvom)
Sadržaj paketa:
- Ajax Hub 2 Plus
- SmartBracket držač
- Kabel za napajanje
- Ethernet kabel
- Materijal za montažu
- Korisnički priručnik
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.