Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja

MARATON
- 12%
POPUSTA

ilustracija

Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja
Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja
Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja
Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja
Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja
Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja
Br. narudžbe
31334343
OEM
HmIP-SK16
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
MARATON POPUSTAMARATON POPUSTAMARATON POPUSTA
Na zalihi: 2 kom, 15.5.2024 kod vas

139,91 €

122,75 €

98,20 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 115,48 €
Na zalihi: 2 kom, 15.5.2024 kod vas

122,75 €

139,91 €

98,20 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Homematic IP Starter kit - kontrola grijanja

EAN: 4047976565375

opis proizvoda

Homematic IP početni kit za inteligentnu kontrolu grijanja. Trenutna ušteda energije i smanjenje troškova do 30%.

Profesionalna linija proizvoda

Homematic IP predstavlja revoluciju u području pametnog doma. Njemačka kvaliteta s tradicijom dugom 80 godina.

Složeno rješenje

Široka modularnost s više od 250 originalnih proizvoda za inteligentnu optimizaciju, automatizaciju, kontrolu i sigurnost objekata.

Set sadrži

  • Središnja jedinica (HmIP-HAP)
  • 2 bežične osnovne termostatske glave (HmIP-eTRV-B)
  • Besplatna Homematic IP mobilna aplikacija u CZ lokalizaciji za Android i iOS

Inteligentno rješenje za kontrolu grijanja

Homematic IP pametne termostatske glave za automatizaciju grijanja. Elegantan dizajn, praktičan dizajn i jednostavnost korištenja.

Pouzdano rješenje za različite vrste objekata

Rješenja za upravljanje grijanjem i uštedu energije za kuće, stanove, vikendice, urede, garaže, trgovine, skladišta ili urede.

Centralna jedinica (HmIP-HAP)

Praktično postavljanje i kontrola Homematic IP sigurnosnog i pametnog kućnog sustava putem Ethernet veze sa standardnim usmjerivačem i korištenjem intuitivne aplikacije.

Kapacitet sustava

Povežite do 15 korisnika, 80 komponenti sustava, video kamere i kreirajte bezbroj scenarija. Mogućnost proširenja do 40 dodatnih komponenti sustava spajanjem druge centralne jedinice.

Bežična termostatska glava Basic (HmIP-eTRV-B) s LED zaslonom

Hi-tech rješenje za Basic termostatske glave iz serije Homematic IP. Regulacija temperature u vremenskim intervalima (do 6 faza grijanja dnevno s individualno podesivom temperaturom).

Homematic IP pametna mobilna aplikacija

Intuitivna aplikacija u češkoj lokalizaciji redovito se ažurira i proširuje dodatnim funkcijama i uređajima. Nudi jasan pregled svih mogućih funkcija i scenarija.

Glasovna kontrola pametne kuće

Praktična glasovna kontrola pomoću Amazon Alexa i Google Assistant.

Komunikacija i sigurnost

Centralna jedinica je spojena na standardni usmjerivač Ethernet kabelom i služi kao sučelje između Homematic IP oblaka i Homematic IP uređaja u vašem domu.

Zaštita privatnosti

Tijekom aktivacije i rada ne prikupljaju se osobni podaci, tako da korisnici ostaju potpuno anonimni.

Značajke seta

  • Pametni dom i inteligentni bežični sigurnosni sustav u jednom
  • Automatizirana regulacija sobne temperature s trenutnim uštedama i smanjenjem troškova do 30%
  • Kontrola i postavke putem Homematic IP aplikacije
  • Podrška za iOS i Android operativne sustave
  • Podrška za glasovnu kontrolu (Amazon Alexa, Google Assistant)
  • Podrška za Home Connect Plus

Sadržaj paketa

  • Početni set - kontrola grijanja (1x centralna jedinica, 2x osnovna termostatska glava)
  • 1x napajanje centralne jedinice
  • 1x mrežni kabel UTP (RJ-45)
  • 2x Danfoss adapter za ventil (RA)
  • 4x alkalne AA baterije
  • Materijal za montažu
  • Češke upute

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.