iSTIŽI KUĆI GW6

- 24%

ilustracija

iSTIŽI KUĆI GW6
iSTIŽI KUĆI GW6
iSTIŽI KUĆI GW6
iSTIŽI KUĆI GW6
Br. narudžbe
3436428
OEM
GW6
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

168,13 €

127,83 €

102,26 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 124,93 €
Na zalihi: 1 kom, 16.5.2024 kod vas

127,83 €

168,13 €

102,26 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOME GW6 - Inteligentni pristupnik za pametni dom

Povećajte kontrolu nad svojim domom uz iGET HOME GW6. Ovaj pametni pristupnik opremljen je zaslonom osjetljivim na dodir i podržava ZigBee verziju 3.0, Bluetooth i Wi-Fi vezu 802.11 b/g/n.

Kompatibilnost s raznim uređajima

GW6 komunicira s Androidom i iOS-om i kompatibilan je s nizom uređaja, uključujući Philips HUE, Tuya i Lidl. Tako možete upravljati i nadzirati termalne glave, rasvjetu, kamere, video zvona i druge uređaje povezane s vašom pametnom kućom izravno na zaslonu vrata.

Podrška za više jezika i Home Assistant

Priručnik iGET HOME i aplikacija dostupni su na češkom, slovačkom, poljskom, mađarskom i engleskom jeziku. GW6 također podržava Home Assistant.

Automatske i logičke funkcije

GW6 vam omogućuje upravljanje mnogim automatskim i logičkim funkcijama. Na primjer, možete postaviti temperaturu za sve prostorije, isključiti uređaje ili svjetla i komunicirati sa svojim posjetiteljem koristeći video i audio s video zvona ili kamere.

Jednostavan za instaliranje i rad

GW6 je jednostavan za instaliranje i rukovanje. Nakon spajanja GW6 samo skenirajte QR kod na zaslonu i sve vaše postavke iz aplikacije na mobilnom telefonu bit će prebačene na GW6.

tehnički parametri

  • Upravljačka ploča s 4" HD IPS zaslonom osjetljivim na dodir
  • Mikrofon i zvučnik za uklanjanje buke
  • Svijetli senzor
  • Podržava ZigBee 3.0 (802.15.4), Bluetooth 4.2
  • Internetska veza putem Wi-Fi 802.11b/g/n 150 Mb/s

Sadržaj paketa

  • HOME Gateway GW6 – središnja upravljačka jedinica
  • Komplet za montažu
  • Korisnički priručnik na češkom, slovačkom, poljskom, engleskom i mađarskom jeziku

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike
Kompatibilnost

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.