Homematic IP Starter set - kontrola grijanja

- 15%

ilustracija

Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Homematic IP Starter set - kontrola grijanja
Br. narudžbe
31334341
OEM
HmIP-SK9
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Homematic IP Starter set - kontrola grijanja

Šifra proizvoda: 4047976534142

Uvod

Homematic IP predstavlja revolucionarno rješenje za pametni dom.

Što je Homematic IP?

Homematic IP je njemački brand s 80-godišnjom tradicijom u području pametnog doma.

Složeno rješenje

Homematic IP nudi više od 250 proizvoda za automatizaciju i sigurnost objekata.

Početni set

Set uključuje Basic termostatsku glavu i senzor za prozore i vrata - magnetski.

Ušteda energije

Set omogućuje uštedu energije do 30% zahvaljujući inteligentnoj kontroli temperature.

Jednostavna montaža

Bežična komunikacija i rad na baterije omogućuju jednostavnu instalaciju bez ožičenja.

Osnovna termostatska glava

Termostatska glava Basic omogućuje regulaciju temperature prema individualnim potrebama.

Senzor za prozore i vrata

Senzor detektira otvaranje prozora i smanjuje dovod tople vode u radijator.

Sadržaj paketa

  • Početni set - kontrola grijanja
  • Osnovna termostatska glava
  • Senzor za prozore i vrata - magnetski
  • Adapter ventila Danfoss (RA)
  • Odstojnik (za magnet)
  • Alkalne baterije
  • Materijal za montažu
  • Češke upute

Postavite parametre

Serija: Homematic IP

Autonomno: da (izravno uparivanje)

Dimenzije pakiranja: 184 x 112 x 97 mm

Težina uključujući pakiranje: 552.0g

Osnovni parametri termostatske glave

Autonomno: da (samostalno i u kombinaciji sa senzorom za prozore i vrata - magnetski HmIP-SWDM i zidnim termostatom Basic HmIP-WTH-B)

Napajanje: 2x 1.5V LR6/Mignon/AA

Potrošnja struje: 100mA max.

Trajanje baterije: 2 godine (obično)

Stupanj zaštite: IP20

Radna temperatura: 0 do 50 °C

Dimenzije (Š x V x D): 57 x 68 x 102 mm

Težina: 185g (uključujući baterije)

Radna frekvencija: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz

Priključak: M30 x 1,5 mm

Bežični domet (na otvorenom prostoru): 250m

Parametri magnetskog senzora prozora i vrata

Autonomno: da (u kombinaciji s osnovnim HmIP-eTRV-B term. glavama i osnovnim HmIP-WTH-B zidnim termostatom)

Napajanje: 2x 1.5V LR03/micro/AAA

Potrošnja struje: 35mA max.

Trajanje baterije: 4 godine (uobičajeno)

Stupanj zaštite: IP20

Radna temperatura: -10 do +50 °C

Dimenzije elektroničke jedinice (Š x V x D): 102 x 18 x 25 mm

Dimenzije magnetskog kontakta (Š x V x D): 48 x 11 x 13 mm

Težina elektroničke jedinice: 46g (uključujući baterije)

Težina magnetskog kontakta: 17g (uključujući magnet)

Radna frekvencija: 868,0 - 868,6 MHz, 869,4 - 869,65 MHz

Bežični domet (na otvorenom prostoru): 200m

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.