EPSON TM-T88VI pisač blagajne, RS232 / USB / LAN, zujalica, crna, sa napajanjem

- 17%

ilustracija

EPSON TM-T88VI pisač blagajne, RS232 / USB / LAN, zujalica, crna, sa napajanjem
EPSON TM-T88VI pisač blagajne, RS232 / USB / LAN, zujalica, crna, sa napajanjem
Br. narudžbe
33055306
OEM
C31CE94112
Proizvođač
Epson
Bodovi vjernosti: 18
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

EPSON TM-T88VI kasa pisač

Pouzdan i brz ispis računa s mogućnošću mobilnog povezivanja. Idealno za trgovine, barove i restorane.

Svestranost

Epson TM-T88VI pisač računa nudi korištenje web i mobilnih POS rješenja bez gubitka funkcionalnosti tradicionalnog računalnog sustava.

Učinkovitost i niski operativni troškovi

TM-T88VI nudi performanse s brzinama ispisa do 350 mm/s i izvrsnu pouzdanost. Funkcija obrnutog uvlačenja papira pomaže u smanjenju operativnih troškova.

Fleksibilne opcije povezivanja

Značajka Server Direct Print omogućuje TM-T88VI ispis izravno s web poslužitelja. Podrška za NFC tehnologiju olakšava uparivanje mobilnih uređaja.

Kompaktan dizajn

TM-T88VI ima istu bazu kao TM-T88V. Dostupna je u crnoj i bijeloj boji.

Tehničke specifikacije:

  • Metoda tiska: Termolinijski tisak
  • Tehnologija: Termalni tisak
  • Brzina ispisa: 350 mm/s
  • Skup tiskovnih znakova: ANK
  • Kapacitet prijemnog stupca: Širina papira 80 mm, 58 / 80
  • Visina slova: 12 mm (Š) x 24 mm (V) / 99 mm (Š) x 24 mm (V)
  • Skup znakova: 95 alfanumeričkih, 18 razmaka, 128 x 43 grafika
  • Gustoća točaka: 180 dpi x 180 dpi
  • Znakovi za ispis: tekst (uključujući simbol eura), grafika, crtični kod
  • Vrste papira: Potvrda
  • Debljina papira: 48 mm - 80 mm
  • Format papira rola papira: 79,50 ± 0,50 (Š) mm x promjer. 83,00 mm, 57,50 ± 0,50 (Š) mm x promjer. 83,00 mm

veza:

  • Sučelje: USB 2.0 tip A, USB 2.0 tip B, RS-232, Ethernet sučelje, bežični LAN IEEE 802.11 b/g/n (WiFi 4) (opcionalno), bežični LAN IEEE 802.11a/b/g/n (opcionalno) , Otvaranje ladice

Radni uvjeti:

  • Vlažnost zraka: rad 10% - 90%
  • Temperatura: Radna 5°C - 45°C, skladištenje -10°C - 50°C

Pouzdanost:

  • 70 000 000 Srednji broj ciklusa između kvarova (linije), 360 000 Srednje vrijeme između kvarova (sati)
  • Životni vijek rezača: 3.000.000 rezova
  • Životni vijek pisača: 20 000 000 redaka
  • Životni vijek ispisne glave: 200 km - 200.000.000 impulsa

Ostale specifikacije:

  • EMC standardi: CE oznaka, EN55024
  • Sigurnosni standardi: UL, CSA
  • Zamjenjivo sučelje: Da
  • NFC: Dostupna NFC tehnologija
  • Rezač: djelomični rez

Senzori:

  • Senzor kraja papira, senzor otvorenog poklopca, senzor papira

Sadržaj isporuke:

  • Poklopac priključka, Glavna jedinica, PS-180 i AC kabel, Odvajač papira, Poklopac prekidača, Rolne papira, Priručnik za instalaciju, Jamstveni dokument

Jamčiti:

48 mjeseci kod dobavljača

Parametri

Tehnologija tiska
Vrsta robe
Kategorija
Proizvođač
Vrsta printera

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.