iGET SECURITY M3P6 Bežični detektor plina za M3 i M4 alarme

- 18%

ilustracija

iGET SECURITY M3P6 Bežični detektor plina za M3 i M4 alarme
Br. narudžbe
3436102
OEM
M3P6 SECURITY
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 1
1 ocjene
Na zalihi: 5 kom, 10.5.2024 kod vas

24,94 €

20,55 €

16,44 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 20,20 €
Na zalihi: 5 kom, 10.5.2024 kod vas

20,55 €

24,94 €

16,44 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET SECURITY M3P6 - Bežični detektor plina

Riječ je o bežičnom detektoru plina koji može funkcionirati samostalno ili kao dodatak za iGET SECURITY M3 alarm. Ovisno o lokaciji, moguće je detektirati prirodni plin (LNG, CNG), plin od ugljena, propan butan (LPG) i naftne tvari.



Bežični detektor plina M3P6 je dodatak za iGET SECURITY M3 alarm. Koristi se za detekciju prirodnog plina (LNG, CNG), plina ugljena, propan butana (LPG) i naftnih tvari. Također uključuje detekciju kvarova, test tipku i napaja se od 230 V. Detektor je izrađen u modernom dizajnu, ekološki je zbog male potrošnje energije.



Detektor plina je već sastavni dio kuća, vikendica, stanova, garaža i sl., koristi se na više načina:
- Plinski štednjak u kuhinji
- za kotlove
- u garaži za automobile na LPG, LNG, CNG.



Glavni parametri:

- detektor je dizajniran za sve prostorije u kojima je potrebno praćenje razine plina,
- čim detektira zadani plin, dioda upozorenja počinje treptati crveno i uključuje se detektorska sirena,
- detektor se također može bežično povezati s iGET SECURITY M3 alarmom i tako imati zajamčenu sveobuhvatnu zaštitu. Nakon primanja signala alarma, alarm aktivira sirenu i šalje SMS o ovoj činjenici,
- detektor radi na frekvenciji od 433,29 MHz, zahvaljujući čemu ga je moguće koristiti s mnogim alarmima drugih marki koji rade na istoj frekvenciji,
- jednostavno proširenje osnovnog iGET SECURITY M3 alarmnog seta,
- sadrži testni gumb za provjeru funkcionalnosti,
- detekcija statusa greške, žuti LED svijetli,
- obrada u modernom dizajnu, ekološki prihvatljiva zbog male potrošnje električne energije.



Moguće mjesto i korištenje detektora:
Plinovi koji su lakši od zraka dižu se - postavite detektor na strop:
Postavite detektor na visinu od 0,3 do 1 m ispod stropa, te 60 cm od uglova, odnosno od mjesta gdje se dva zida spajaju. Mora biti na udaljenosti od min. 1,5 m od izvora plina kako bi se spriječili lažni alarmi.
To su prirodni plin (LNG, CNG) i plin od ugljena.



Plinovi koji su teži od zraka padaju na tlo - postavite detektor na tlo:
Postavite detektor na visinu od 0,3 do 1 m iznad tla, te 60 cm od uglova, odnosno od mjesta gdje se dva zida spajaju. Mora biti na udaljenosti od min. 1,5 m od izvora plina kako bi se spriječili lažni alarmi.
To su propan butan (LPG) i naftni derivati.



Tehnički podaci:
Frekvencija prijenosa: 433,29 MHz
Radna temperatura: -25°C ~ +50°C
Radna vlažnost: 10% ~ 95% (bez kondenzacije)
Okruženje: suho, zatvoreno
Napon napajanja: 230V, 50 ~ 60 Hz
Potrošnja: 2 ~ 3 W
Sirena: 75 dB/m
Odgovor: oko 60 sekundi
Osjetljivost:
Prirodni plin: 6% LEL
Stopa pogreške: + -3% LEL
(LEL = donja granica eksplozije)
Napon napajanja: 1x 1,5V baterija, tip AAA
Domet signala do središnje jedinice: do 100 m. U izravnom vidnom polju

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.