Tenda TEF1110P-8-102W - PoE AT Switch 102Watt, 10xRJ45 Switch sa 8x 10/100 Mbps PoE, 2x Gigabit Uplink, Bez ventilatora, Metal

ilustracija

Tenda TEF1110P-8-102W - PoE AT Switch 102Watt, 10xRJ45 Switch sa 8x 10/100 Mbps PoE, 2x Gigabit Uplink, Bez ventilatora, Metal
Br. narudžbe
AG967058
OEM
75011817
Proizvođač
Tenda
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tenda TEF1110P-8-102W je 10-portni PoE switch s PoE af/at napajanjem. 8 portova 10/100 Mb/s PoE 802.3af/PoE 802.3at (ukupno 102 W) + 2 porta Gigabit 10/100/1000 Mb/s za Uplink. Metalno kućište. Paket uključuje češki, slovački i poljski priručnik. Tehnički parametri Standardi i protokoli: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at Priključci: 8x 10/100Mbps RJ45 auto-negacija, Port1 do Port8 podrška IEEE802.3 at/af PoE standard + 2x 10/100/1000Mbps porta za uplink kablove za povezivanje krajnjih uređaja: 10BASE-TX: UTP kategorija 5, 5E (?250m), 100BASE-TX: UTP kategorija 5, 5E (?150m) Ukupna propusnost: 5,6Gbps Tablica veličina MAC adresiranje: 16K Način prebacivanja: Spremi i proslijedi LED indikator: 10x Linija/aktivnost, 8x PoE status, 1x Napajanje, 2x 1000Mbps PoE napajanje: Port 1 do Port 8 podržava standard IEEE802.3at/af snage ( maksimalna snaga za svaki priključak je 30 W), PoE tip napajanja je end-span (1245+, 3678- par linija) Adapter napajanja: DC 51 V/2.1 A Potrošnja: 5 W (bez PoE napajanja), 102 W (s povezanim PoE uređajima maks. 99W) Dimenzije: 177,5 mm x 104 mm x 26 mm (D*Š*V) Ukupna maksimalna PoE snaga: 99W Radna temperatura: -10oC ~ 45oC Vlažnost: 10%-90%RH (bez kondenzacije) Certifikacija: FCC/CE/ RoHS/3C Opis proizvoda Tenda TEF1110P-8-102W prebacuje podatke pomoću 10 RJ45 portova, 8 10/100 Mb/s portova podržava PoE802.3af/at + 2 10/100/1000 Mb/s porta za Uplink. Prekidač ima zaštitu od prenapona od 6 kV. Podrška za prebacivanje čvorova u načinu Store-and-Forward. Full-duplex 802.3x kontrola protoka, polu-duplex kontrola protoka u načinu rada Back-Pressure. TEF1110P-8-102W je pogodan za male i srednje tvrtke i kućanstva. Prekidač Default/VLAN/Extend mode Tenda TEF1110P-8-102W sadrži prekidač za odabir između tri načina rada: Default mode / VLAN / Extend mode. Zadani mod: U ovom modu radi kao klasični switch, svi portovi imaju auto-negaciju, Port1 do Port8 brzina 10/100 Mb/s, Port9 i Port10 brzina 10/100/1000 Mb/s. VLAN mod: U ovom modu, VLAN-ovi su aktivni na svakom PoE portu, tj. svaki PoE port komunicira samo s dva Uplink porta, ne i s drugim PoE portovima. Extend mode: Brzina PoE portova Port1 do Port8 je max. 10 Mb/s, auto-negacija je aktivna i domet do krajnjeg uređaja je povećan do 250m (također ovisi o krajnjem uređaju, kabliranju itd.) PoE opcije napajanja - Napajanje preko Etherneta Napajanje portova pomoću PoE 802.3af (15.4W) i 802.3at (30W). Maks. ukupno 99 W na 8 PoE priključaka, koristiti za vanjske i unutarnje IP kamere, pristupne točke/usmjerivače, IP telefone itd. Uvijek ukupno maksimalno 99 W Sadržaj paketa 1x Tenda TEF1110P-8-102W 1x Kratki priručnik za instalaciju ( CZ, SK, PL, EN) 1x adapter za napajanje (51V DC, 2100 mA)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.