Papir za fotokopiranje TonerPartner A4 80g UNIVERSAL, 500 KOM

(ilustracija)

- 1%
Papir za fotokopiranje TonerPartner A4 80g UNIVERSAL, 500 KOM

Br. narudžbe

40000011

Bodovi vjernosti
1

Ocjena

12345
Na zalihi: > 20 kom, prekosutra kod vas

6,24 € (47,02 kn)

6,15 € (46,34 kn)

4,92 € (37,07 kn) bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 6,15 €
Kupite još za 39,00 € i ostvarite besplatnu dostavu.

BESPLATNA dostava

od 39 € (300 Kn)

Dostava u roku od 48 sati

Zaista smo brzi

Imate vremena s nama

Robu možete vratiti u roku od 30 dana

Nagradit ćemo vas

Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju

Parametri

  • Bodovi vjernosti: 1

Opis i parametri

Recenzije trgovine TonerPartner.sk

Ovjereni kupac (5. 2. 2023) 12345

Sve do sada uredno poslano i brzo

Ovjereni kupac (5. 2. 2023) 12345

Sve je ok. Brzo i pregledno

Ovjereni kupac (1. 2. 2023) 12345

U redu je narućivanje i unos podataka za kupnju.

Ovjereni kupac (1. 2. 2023) 12345

Jednostavno i brza kupovina.

Ovjereni kupac (31. 1. 2023) 12345

Ok su, moŽda navesti orginal kod tonera i cart. Uz tip stroja-printera

Ovjereni kupac (31. 1. 2023) 12345

Naručivanje je bilo jednostavno. Ispravan proizvod dostavljen je brzo.

Ovjereni kupac (31. 1. 2023) 12345

Jednostavno i brzo

Ovjereni kupac (28. 1. 2023) 12345

Okej

Ovjereni kupac (27. 1. 2023) 12345

Svaka čast, ponudili ste mi ono što mi baš treba.

Ovjereni kupac (27. 1. 2023) 12345

Volio bih imati ponudu kako bi mogao odmah izvrsiti uplatu.

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Niste pronašli odgovor?
Javite nam se

Ako imate pitanja o ovom proizvodu i niste pronašli potrebne informacije, javite nam se. Dat ćemo vam savjet.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.
Kristina Savjetnik za odabir
Imam pitanje