ISPIT EB3
109,24 €
102,71 €
82,17 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
EZVIZ EB3 - Vanjska sigurnosna kamera
Sigurnosna kamera EZVIZ EB3 idealna je za svaku obitelj kojoj je potreban dodatni sloj zaštite. Nudi kristalno čistu 2K razlučivost i jednostavnost korištenja.
Ključna svojstva
- CMOS senzor od 3 megapiksela
- Rezolucija 2304 × 1296
- IR-Cut filter s automatskim prebacivanjem
- Daljina noćnog vida: 15 m
- Inteligentna detekcija ljudskog pokreta
- Podrška za dvosmjerni poziv
- EZVIZ CloudPlay podrška za pohranu
Tehničke specifikacije
Kamera EZVIZ EB3 opremljena je 1/2,8" 3-megapikselnim CMOS senzorom s progresivnim snimanjem slike. Uz minimalno osvjetljenje od 0,01 Lux i IR zračenje, sposobna je pružiti jasnu sliku čak i u uvjetima slabog osvjetljenja.
Maksimalna razlučivost kamere je 2304 × 1296 i nudi brzinu od 15 sličica u sekundi. Video kompresiju omogućuje H.265/H.264, a maksimalna brzina prijenosa podataka je 1,5 Mb/s.
Mrežna veza
Kamera podržava Wi-Fi standarde IEEE802.11b, 802.11g, 802.11na frekvencijskom rasponu 2,4 GHz ~ 2,4835 GHz. Sigurnost osigurava 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK.
Funkcija
Kamera nudi inteligentno otkrivanje ljudskog pokreta i podržava prilagođeno područje upozorenja. Zahvaljujući podršci za dvosmjerne pozive, s posjetiteljima možete komunicirati izravno sa svog telefona.
Skladištenje
Kamera podržava lokalnu pohranu na microSD karticu (do 256 GB) i EZVIZ CloudPlay pohranu u oblaku (potrebna je pretplata).
Opće informacije
Kamera je otporna na vremenske uvjete i radni uvjeti su od -20°C do 50°C. Napajanje osigurava DC 5V / 2A i baterija kapaciteta 5200 mAh.
Sadržaj paketa
- EB3 kamera
- Vijčana baza
- Strujni adapter
- USB kabl
- Montažna ploča
- Šablona za bušenje
- Set vijaka
Za više informacija posjetite web mjesto proizvođača:ISPIT EB3
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.