iGET HOME CS6 Crna

- 12%

ilustracija

iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
iGET HOME CS6 Crna
Br. narudžbe
3436433
OEM
CS6 Black
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 24.5.2024 kod vas

46,21 €

40,61 €

32,49 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 39,39 €
Na zalihi: 2 kom, 24.5.2024 kod vas

40,61 €

46,21 €

32,49 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOME CS6 crna: Vanjska IP kamera

Kamera s online nadzorom

Omogućuje praćenje okoline izravno na mobilnom telefonu ili tabletu.

Dvosmjerni audio prijenos

Sadrži mikrofon i zvučnik za dvosmjernu komunikaciju.

Skladištenje

Snimke i fotografije moguće je pohraniti na microSD karticu (do 128 GB) ili u Cloud.

Rezolucija i rad

FullHD 1080p (1920 x 1080) za video visoke kvalitete, danju i noću.

Senzor i kompresija

1/2.9" CMOS senzor, H.264 video kompresija.

IR osvjetljenje

IR osvjetljenje do 10 m za noćni rad.

Izdržljivost

IP65 otpornost na prašinu i vodu.

Napajanje

Strujni kabel 4m, metalni držač.

Sigurnost na bilo kojem mjestu

Bežična IP kamera iGET HOME CS6 crna

Dizajniran za nadzor vanjskih i unutarnjih prostora u visokoj rezoluciji FullHD 1080p slike.

Mjesto

Može se postaviti bilo gdje u kući, u garaži, u vikendici ili u domu i uredu.

Postavke i kontrole

Podešavanje se odvija u nekoliko jednostavnih koraka prema priručniku i aplikaciji.

Visoka kvaliteta slike i noćni vid

Kamera sadrži visokokvalitetni 1/2.9" CMOS senzor rezolucije 1920 x 1080 piksela (FullHD 1080p).

Sigurnost i detekcija pokreta

WiFi bežična veza uključuje jaku 64/128-bitnu WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK sigurnost.

Vidni kut, optika i zvuk

Kamera ima veliki vidni kut od 110°.

Povezivost

iGET HOME CS6 Black se može povezati putem bežične Wi-Fi veze 802.11 b/g/n 2,4 GHz s 4 dBi antenom.

Tehničke specifikacije

  • FullHD visoke razlučivosti 1080p (1920x1080)
  • Otpornost na prašinu i vodu IP65, metalni dizajn
  • Kontrola putem mobilnog telefona i tableta iGET HOME / Tuya / Smartlife aplikacije (Android, iOS)
  • Noćni vid do udaljenosti od 10 m
  • Ugrađeni mikrofon i zvučnik
  • Potrošnja energije: 2W bez noćnog vida, 4,4W uključujući noćni vid
  • Kut zahvata: 110°
  • Pohrana fotografija i videa: na microSD karticu ili Cloud
  • Veza pomoću WiFi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Sigurnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Napajanje kamere: pomoću priloženog strujnog adaptera 12V DC 1A
  • Dimenzije i težina kamere: 58 x 164 x 163 mm, 300g.

Sadržaj paketa

  • Kamera iGET HOME CS6 crna
  • Antena na kameri 4 dBi
  • Kratki korisnički priručnik EN, CZ, SK, PL, HU
  • Strujni adapter 12V DC 1A
  • Kabel do kamere je ukupno 4m
  • Inbus ključ za pritezanje držača
  • Nosač za pričvršćivanje kamere na zid/strop kamere
  • Tiple i vijci za montažu

Parametri

Tehnologija
Napajanje
Stupanj IP zaštite
Kodiranje
Vrsta objektiva
Korištenje
Izvedba
IR/LED osvjetljenje (m)
Memorijska kartica

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.