iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM - UltraHD 4K kamera, IR LED, vanjski, detektor pokreta

- 13%

ilustracija

iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM - UltraHD 4K kamera, IR LED, vanjski, detektor pokreta
Br. narudžbe
3436280
OEM
HGNVK936CAM
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 6 kom, u petak kod vas

165,01 €

143,23 €

114,58 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 138,69 €
Na zalihi: 6 kom, u petak kod vas

143,23 €

165,01 €

114,58 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM - UltraHD 4K kamera

Vanjska kamera Ultra HD 4K (8MPx) s dvosmjernim prijenosom zvuka, noćnim vidom u boji i SMART detekcijom pokreta.

Detalji o proizvodu

  • Model: iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM
  • EAN: 5060442179363

Svojstva kamere

  • Rezolucija: 4K (3840 x 2160)
  • Kut zahvata: 104°
  • Otpornost: Prašina i prskajuća voda (IP66)
  • Detekcija pokreta: SMART detekcija pokreta pomoću ugrađenog PIR detektora
  • Noćni vid: Noćni vid u boji s dometom do 40 m

Priključak i napajanje

  • Povezivanje: Ethernet kabel spojen izravno na NVR snimač
  • Napajanje: PoE napajanje putem Ethernet kabela

SMART detekcija pokreta

  • PIR detektor: kut pokrivanja 120°, domet 7m
  • Detekcija: Prepoznavanje važnih pokreta, npr. osobe, automobila, velike životinje

Kvaliteta slike

  • Senzor: 1/2.3" 8.0 MPx
  • Kompresija: H.265
  • Smanjenje šuma: 3D DNR

Noćno gledanje i dvosmjerni audio prijenos

  • IR LED pozadinsko osvjetljenje: U boji s dometom od 40 m
  • Audio: Mikrofon i zvučnik za dvosmjerni audio prijenos

ONVIF podrška

  • ONVIF: ver. 2.6, profil S, profil G
  • Univerzalnost: Mogućnost povezivanja s bilo kojim NVR snimačem, pohranom, NAS poslužiteljem koji podržava ONVIF

Specifikacije kamere iGET HOMEGUARD HGNVK936CAM

Ultra HD 4K (3840 x 2160) vanjska kamera dizajnirana za modele iGET HOMEGUARD HGNVK84904, HGNVK164908. Napajanje kamere: PoE napajanje putem Ethernet kabela, također uključuje Jack konektor za spajanje dodatnog 12V DC napajanja. Posebna SMART detekcija pokreta pomoću ugrađenog PIR detektora. Parametri PIR detektora: napadni kut 120°, domet 7m. IP66 otpornost na prašinu i vodu. Noćni vid u boji do 40 m (uključuje IR LED i LED svjetla). Kut zahvata: 104°. Senzor 1/2.3" 8.0MPx, 0.1 Lux @ F1.2 (AGC ON), 0 Lux s IR. Kompatibilnost kamere: ONVIF (Ver. 2.6, Profile S, Profile G). Automatsko prebacivanje dnevnog/noćnog načina rada. Digitalno smanjenje šuma : 3D DNR. Stream/video bit rate: Dual/ 256 kbps - 8 Mbps. Vijek trajanja infracrvene LED diode: 10.000 h. Materijal tijela kamere: lijevano željezo/plastika. Radna temperatura -30°C do +55°C. Priključci: RJ45, power Jack za dodatno napajanje Duljina kabela od kamere do konektora: 35 cm Povezivanje pomoću priloženog Ethernet kabela 18 m, moguće je spojiti na postojeće Ethernet Cat.5e i više kablove do duljine 100 m Dimenzije i težina kamere: 138 x 69 x 71 mm, 350 g.

Parametri

Tehnologija
Napajanje
Rezolucija (MPx)
Žarišna duljina (mm)
Stupanj IP zaštite
Kodiranje
Vrsta objektiva
Korištenje
IR/LED osvjetljenje (m)
Stupanj IK zaštite
Memorijska kartica

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.