iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi vanjska IP FullHD kamera s LED osvjetljenjem, bijela

- 52%

ilustracija

iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi vanjska IP FullHD kamera s LED osvjetljenjem, bijela
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi vanjska IP FullHD kamera s LED osvjetljenjem, bijela
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi vanjska IP FullHD kamera s LED osvjetljenjem, bijela
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi vanjska IP FullHD kamera s LED osvjetljenjem, bijela
iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi vanjska IP FullHD kamera s LED osvjetljenjem, bijela
Br. narudžbe
3436464
OEM
HGFLC890
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 1
0 ocjene
Na zalihi: 4 kom, u petak kod vas

81,11 €

38,78 €

31,02 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 38,81 €
Na zalihi: 4 kom, u petak kod vas

38,78 €

81,11 €

31,02 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOMEGUARD HGFLC890 - Wi-Fi vanjska IP FullHD kamera s LED osvjetljenjem, bijela

opis proizvoda

iGET HOMEGUARD HGFLC890 je vanjska IP kamera s LED rasvjetom. Omogućuje online pregled putem mobilnog telefona ili tableta.

Funkcije i značajke

  • LED rasvjeta podesive jačine max 2100 lm
  • Dvosmjerni audio prijenos - uključuje mikrofon i zvučnik
  • Noćni vid i sirena
  • Spajanje izravno na 230 V AC napajanje
  • Spremite snimke i fotografije na microSD karticu (do 128 GB) ili u oblak
  • Rezolucija FullHD 1080p (1920 x 1080)
  • Infracrveno osvjetljenje do 10 m
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n
  • IP65 otpornost na prašinu i vodu
  • Ugrađena podesiva sirena 120 dB

Lako se kontrolira i postavlja

Kamera je namijenjena jednostavnoj kontroli i nadzoru vanjskih i unutarnjih prostora. Može se postaviti bilo gdje u kući, garaži, vikendici i sl. Postavljanje se vrši u nekoliko jednostavnih koraka prema uputama. Sliku s kamere moguće je pogledati na mobitelu i tabletu. Android i iOS podržani su za mobilne uređaje.

Visoka kvaliteta slike

Kamera je opremljena 1/2.9" CMOS senzorom rezolucije 1920 x 1080 piksela (FullHD 1080p) koji osigurava jasnu i oštru sliku.

Sigurnost

Bežični Wi-Fi uključuje jaku 64/128-bitnu WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK sigurnost.

Detektor pokreta

Kad detektira pokret, kamera počinje snimati ili fotografirati te o tome obavještava korisnika putem obavijesti na mobitelu.

Kut gledanja i optika

Kamera ima veliki kut gledanja od 135°. Parametri optike su sljedeći: 1/2.9" CMOS senzor, f = 2.8 mm, F = 2.0.

Zvuk

Kamera ima ugrađeni mikrofon i zvučnik, što vam omogućuje izravnu komunikaciju u oba smjera.

Veza

Kamera se povezuje bežično putem Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz. Kamera ne podržava PoE napajanje.

Tehničke specifikacije

  • Visoka razlučivost 1080p (1920x1080)
  • Otpornost na prašinu i vodu iP65
  • Kontrola putem mobitela i tableta (Android, iOS)
  • Noćni vid do udaljenosti od 10 m
  • Ugrađeni mikrofon i zvučnik
  • Potrošnja: do 32 W
  • Kut zahvata: 135°
  • Spremanje fotografija i videa: na microSD karticu ili u oblak
  • Wi-Fi 802.11 b/g/n 2,4 GHz
  • Sigurnost: 64/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK, WPA2-PSK
  • Napajanje kamere: ožičeno 230 do 250 V AC, 50/60 Hz
  • Dimenzije kamere: 260 x 140 x 132 mm

Sadržaj paketa

  • Kamera iGET HOMEGUARD HGFLC890
  • Stražnji nosač + sidreni nosač
  • Kratke upute za uporabu CZ, CZ, SK, PL, HU
  • Inbus ključ + igla
  • Kabelski priključci
  • Poklopac priključka
  • Tiple i vijci za montažu
  • Set vijaka i tipli

Parametri

Stupanj IP zaštite
Kodiranje
Vrsta objektiva
Korištenje
IR/LED osvjetljenje (m)
Memorijska kartica

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.