Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G plavi

- 13%

ilustracija

Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G plavi
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G plavi
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G plavi
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G plavi
Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G plavi
Br. narudžbe
31601010
OEM
SUN_PRO_4G_BLUE
Proizvođač
Garett
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 9.5.2024 kod vas

130,95 €

114,39 €

91,51 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 112,53 €
Na zalihi: 1 kom, 9.5.2024 kod vas

114,39 €

130,95 €

91,51 € bez PDV-a

Pri kupnji iznad 29 € uključujući PDV, dobivate TonerPartner ruksak besplatno.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Garett Smartwatch Kids Sun Pro 4G plavi

Moderan dječji pametni sat klasičnog izgleda i napredne opreme.

Ključna svojstva

  • IP67 vodootporno kućište
  • 1,3" IPS zaslon u boji
  • Otključavanje licem
  • Glazbeni player
  • Bluetooth veza
  • Glasovni / video pozivi
  • Toplomjer, monitor otkucaja srca, oksimetar, monitor krvnog tlaka
  • SOS tipka
  • Povijest poziva
  • Monitor spavanja, pedometar
  • Ugrađena kamera
  • Funkcija pretraživanja gledanja

Moderan dizajn i gradnja

Lagani sat posebne konstrukcije i modernog dizajna.

Stalna njega

Inovativni GEO sustav ograde za skrb na daljinu.

Kvalitetni video pozivi

Ugrađeni mikrofon, zvučnik i kamera za video pozive.

Pratite svoje dijete na daljinu

Uređaj za daljinsko slušanje za sigurnost djece.

GPS i LBS funkcije

Pozicioniranje pomoću GPS-a, mobilnih mreža i Wi-Fi-ja.

Glazba na dohvat ruke

Bluetooth veza za reprodukciju omiljenih pjesama.

Mogućnost daljinskog upravljanja

Jednostavno daljinski prilagodite postavke pomoću aplikacije Garett Tracker.

Robustan uređaj otporan na oštećenja

Sat otporan na vodu i prašinu u skladu sa standardima IP67.

Zaslon visoke kvalitete

1,3-inčni IPS zaslon visoke rezolucije i podesive svjetline.

Tehničke specifikacije

  • Vrsta ekrana: IPS
  • Veličina zaslona: 1,3"
  • Rezolucija ekrana: 240 x 240 Mpx
  • Vodootpornost: IP67
  • Senzor pokreta: Da
  • Zaslon osjetljiv na dodir: Da
  • Zaslon s pozadinskim osvjetljenjem: Da
  • Značajke: GPS, LBS, WIFI, Bluetooth, video pozivi, slušanje na daljinu, pretraživanje uređaja
  • Utor za SIM karticu: Da
  • Prihvatiti, odbiti, nazvati: Da
  • SOS tipka: Da
  • Geoograda: Da
  • Ugrađena kamera: Da
  • Video snimanje: Da
  • LED svjetiljka: Da
  • Senzori: otkucaji srca, tlakomjer, pulsni oksimetar, termometar, pedometar, praćenje spavanja
  • Glazbeni svirač: Da
  • Štoperica: Da
  • RAM memorija: 512 MB
  • ROM memorija: 4 GB
  • SIM kartica: Nano SIM
  • Kamera: Da
  • Bluetooth verzija: 4.2
  • Kompatibilnost sustava: Android 4.0, iOS 9.0 (i noviji)
  • baterija: litij polimer
  • Kapacitet baterije: 800 mAh
  • Trajanje baterije u stanju mirovanja: do 3 dana
  • Trajanje baterije: do 2 dana
  • Vrijeme punjenja: oko 2 sata
  • Jezik izbornika: češki, mađarski, engleski, njemački, danski, španjolski, talijanski, litvanski, nizozemski, portugalski, slovenski, švedski, vijetnamski, turski, grčki, ruski, kineski, indonezijski, malajski, ukrajinski, arapski, finski, korejski, japanski , poljski
  • Maksimalni opseg remena: 21,5 cm
  • Širina remena: 20 mm
  • Vrsta remena: Guma
  • Težina: 58 g
  • Sadržaj pakiranja: pametni sat Garett, USB kabel za punjenje (bez utikača), upute za korištenje, jamstveni list, plastična lopatica, odvijač

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Uređaj
Prikaz vremena
Pametne značajke
Kompatibilan OS
Materijal remena
Praćenje lokacije i rute
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Vrsta baterije
Dio pakiranja
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.