CARNEO GuardKid+ roza mini
85,25 €
68,20 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Pametni sat CARNEO GuardKid+
Sigurnost i zaštita za vašu djecu u jednom paketu.
Dvosmjerna komunikacija i praćenje lokacije
Sat vam omogućuje komunikaciju s djetetom u bilo kojem trenutku. Možete uputiti poziv ili poslati glasovnu poruku.
Uz pomoć GPS-a pratite trenutnu lokaciju i povijest kretanja vašeg djeteta.
Traje do 96 sati s jednim punjenjem
Integrirana baterija od 430 mAh osigurava dugo vrijeme rada sata.
Integrirana kamera i zaslon u boji
Kamera vam omogućuje stvaranje fotografije događaja oko vašeg djeteta. Zaslon u boji prikazuje sve što trebate.
Praktično upravljanje putem aplikacije za pametni telefon
Možete preuzeti aplikaciju "SeTracker2" za Android i iOS i jednostavno upravljati satom.
GPS lokacija
Praćenje vašeg djeteta pomoću aplikacije je jednostavno i učinkovito.
GEO ograda
Postavite mjesta koja su sigurna za vaše dijete. Primit ćete obavijest kada napustite zonu.
Daljinsko presretanje i izrada fotografija
Sat je opremljen mikrofonom za prisluškivanje okoline. Zahvaljujući kameri možete izraditi fotografiju.
Sigurnost podataka
Komunikacija između sata i aplikacije osigurana je na najvišoj razini.
Zašto kupiti CARNEO GuardKid+ sat?
Integrirana kamera i podučavanje matematike.
Upozorenje prilikom sklapanja sata s ruke.
Praktično upravljanje putem aplikacije za pametni telefon.
Mogućnost dvosmjerne komunikacije ili tajnog prisluškivanja.
SOS tipka i imenik.
Kućište sata otporno na prskanje.
Mogućnost slanja glasovnih poruka na sat.
SADRŽAJ PAKETA
1× sat Carneo GuardKid+
1× kabel za punjenje
1× Upute za upotrebu
TEHNIČKI PARAMETRI
Boja: roza
Materijal: Plastika
Baterija: 430 mAh punjiva baterija
Širina: 4,3 cm
Visina: 4,3 cm
Dubina: 1,4 cm
Razlučivost zaslona: 240 * 240
Dimenzije zaslona: okrugli 2,4 cm
Zaslon osjetljiv na dodir: IPS kapacitivni zaslon osjetljiv na dodir
Težina: 42g
Remen: opseg ruke min. 105 mm, maks. 198 mm
Kamera: 1,3 Mpx
Vrijeme pripravnosti: Oko 4 dana
Vrijeme punjenja: Približno 1 sat
Podrška: microSD i microSIM kartice "nisu uključene"
BT: 3,0
Otpornost: Otpornost na kišu - IPX2
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.