Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Pink
131,74 €
115,13 €
92,10 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Garett Smartwatch Kids Sun Ultra 4G Pink
Pametan sat s dugim trajanjem baterije i velikim IPS zaslonom.
Stalni kontakt i sigurnost
Funkcija GPS praćenja i geoograde za sigurnost vašeg djeteta.
Mogućnost upućivanja i primanja poziva zahvaljujući 4G LTE.
Izdržljiva baterija velikog kapaciteta
Podrška za WhatsApp i trajanje baterije od 900 mAh za dugotrajno korištenje.
Jasan zaslon i praktična uporaba
1,85-inčni HD IPS zaslon za savršeno oštru i jasnu sliku.
Biometrijska mjerenja
Pulsomjer, pulsni oksimetar, tlakomjer i toplomjer.
Mnoge druge atraktivne karakteristike
FACE UNLOCK za otključavanje zaslona licem.
Android za napredne značajke.
Pedometar i funkcija rasporeda za organiziranje školskih obaveza.
Ugrađena matematička igra, diktafon i kamera.
Tehničke specifikacije
Vodootporan IP67
Zaslon osjetljiv na dodir i pozadinsko osvjetljenje
GPS, Wi-Fi, Bluetooth
Video poziv
Ugrađeni 4G modul
utor za SIM karticu
Ugrađeni Android sustav
Android i iOS kompatibilnost
Kompatibilnost s GPS aplikacijom
Zvučne obavijesti
Obavijest o dolaznim SMS porukama i pozivima
Prihvaćanje, odbijanje i upućivanje poziva
Slanje SMS-a
Ploča za biranje
Slanje glasovnih zapisa
SOS tipka
GEO ograda
Daljinski nadzor glasa
Funkcija pretraživanja gledanja
Alarm prazne baterije
Ugrađena kamera
Video snimanje
Monitor otkucaja srca
Monitor krvnog tlaka
Pulsni oksimetar
Ugrađeni termometar
Pedometar
Monitor spavanja
Školski raspored
Povijest rute
Foto album
Glazbeni player
Diktafon
Štoperica
Budilica
Kalendar
Kalkulator
Matematička igra
Više brojčanika
Gumeni remen
Zamjenski remen
Posebna primjena: Garett Tracker
Vrsta ekrana: IPS
Veličina zaslona: 1,85"
Rezolucija ekrana: 240 x 280 px
Procesor: SL 8521E
Senzor pokreta
RAM memorija: 512 MB
Ugrađena memorija: 4 GB
Podržane GSM frekvencije: 850/900/1800/1900 Mhz
Podržani GSM standardi: 2G/3G/4G LTE
Točnost GPS-a: 5 - 15 m
GPS osjetljivost: - 159 dBm
Standard SIM kartice: Nano SIM
Fotoaparat
Kompatibilan s: Android 4.0 (i noviji) iOS 9.0 (i noviji)
Vrsta baterije: Litij-polimer
Kapacitet baterije: 900 mAh
Vrijeme punjenja: Približno 2 sata
Jezik izbornika: češki, poljski, engleski, mađarski, slovački, litvanski, latvijski, estonski, njemački, talijanski, nizozemski, finski
Veličina kućišta: 55,5 x 43 x 16,5 mm
Duljina remena: Približno 21,5 cm
Širina remena: 20 mm
Težina: 58 g
Set uključuje: Smartwatch Garett, USB kabel (punjač nije uključen), upute za korištenje, jamstveni list
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.