CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
123,15 €
98,52 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
Sigurnost i zaštita vaše djece na prvom je mjestu uz CARNEO GuardKid+ 4G Platinum sat. Ovi satovi idealni su za djecu predškolske dobi i prve razrede osnovne škole.
Nemojte izgubiti trag
S ovim satom uvijek imate pregled je li vaše dijete sigurno stiglo u školu ili klub. Osim toga, u bilo kojem trenutku možete nazvati ili poslati glasovnu poruku.
Video pozivi za mir
Zahvaljujući opciji video poziva, možete se u svakom trenutku povezati sa svojim djetetom i uvjeriti se da je sve u redu.
Dvosmjerna komunikacija i praćenje lokacije
Sat omogućuje dvosmjernu komunikaciju i praćenje trenutne lokacije i povijesti kretanja vašeg djeteta.
Život baterije
Uz trajanje baterije do 4 dana s jednim punjenjem, nećete morati neprestano puniti sat.
Jednostavan za kontrolu
Upravljanje satom je praktično i jednostavno putem aplikacije za pametni telefon.
GPS lokalizacija i GEO ograda
Sat koristi signal GSM/GPRS mreža i GPS satelita za jednostavno praćenje kretanja i lokacije vašeg djeteta s točnošću do 5 metara. Funkcija GEO ograde omogućuje postavljanje sigurnih zona za vaše dijete.
Daljinsko presretanje i foto snimanje
Integrirani mikrofon omogućuje prisluškivanje okoline sata. Fotoaparatom na satu možete i daljinski snimiti fotografiju.
Integrirana kamera i nastava matematike i engleskog jezika
Sat je opremljen integriranom kamerom i nudi satove matematike i engleskog jezika za vaše dijete.
Vodootporan i trajanje baterije
Sat je vodootporan prema IP67 standardu i opremljen je Li-Po baterijom od 1000mAh s trajanjem do 96 sati.
Jednostavnost korištenja i druge značajke
Sat nudi jednostavno rukovanje, mogućnost slanja glasovnih i tekstualnih poruka, SOS tipku, telefonski imenik i mnoge druge funkcije.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.