CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink

ilustracija

CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink
AKCIJA
Br. narudžbe
3239893
OEM
8588007861586
Proizvođač
CARNEO
Bodovi vjernosti: 6
0 ocjene
Na zalihi: 10 kom, 6.5.2024 kod vas

123,15 €

98,52 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 101,23 €
Na zalihi: 10 kom, 6.5.2024 kod vas

123,15 €

98,52 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

CARNEO dječji GPS sat GuardKid+ 4G Platinum pink

Sigurnost i zaštita vaše djece na prvom je mjestu uz CARNEO GuardKid+ 4G Platinum sat. Ovi satovi idealni su za djecu predškolske dobi i prve razrede osnovne škole.

Nemojte izgubiti trag

S ovim satom uvijek imate pregled je li vaše dijete sigurno stiglo u školu ili klub. Osim toga, u bilo kojem trenutku možete nazvati ili poslati glasovnu poruku.

Video pozivi za mir

Zahvaljujući opciji video poziva, možete se u svakom trenutku povezati sa svojim djetetom i uvjeriti se da je sve u redu.

Dvosmjerna komunikacija i praćenje lokacije

Sat omogućuje dvosmjernu komunikaciju i praćenje trenutne lokacije i povijesti kretanja vašeg djeteta.

Život baterije

Uz trajanje baterije do 4 dana s jednim punjenjem, nećete morati neprestano puniti sat.

Jednostavan za kontrolu

Upravljanje satom je praktično i jednostavno putem aplikacije za pametni telefon.

GPS lokalizacija i GEO ograda

Sat koristi signal GSM/GPRS mreža i GPS satelita za jednostavno praćenje kretanja i lokacije vašeg djeteta s točnošću do 5 metara. Funkcija GEO ograde omogućuje postavljanje sigurnih zona za vaše dijete.

Daljinsko presretanje i foto snimanje

Integrirani mikrofon omogućuje prisluškivanje okoline sata. Fotoaparatom na satu možete i daljinski snimiti fotografiju.

Integrirana kamera i nastava matematike i engleskog jezika

Sat je opremljen integriranom kamerom i nudi satove matematike i engleskog jezika za vaše dijete.

Vodootporan i trajanje baterije

Sat je vodootporan prema IP67 standardu i opremljen je Li-Po baterijom od 1000mAh s trajanjem do 96 sati.

Jednostavnost korištenja i druge značajke

Sat nudi jednostavno rukovanje, mogućnost slanja glasovnih i tekstualnih poruka, SOS tipku, telefonski imenik i mnoge druge funkcije.

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Funkcija
Uređaj
Prikaz vremena
Funkcije sata
Kompatibilan OS
Materijal kućišta
Materijal remena
Obavijesti i izvješća
Staklo
Praćenje lokacije i rute
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Vrsta baterije
Senzori i Hardware
Zamjenjivi remen
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.