Garett Smartwatch Kids Cute 4G crni

- 22%

ilustracija

Garett Smartwatch Kids Cute 4G crni
Garett Smartwatch Kids Cute 4G crni
Garett Smartwatch Kids Cute 4G crni
Garett Smartwatch Kids Cute 4G crni
Garett Smartwatch Kids Cute 4G crni
Br. narudžbe
31601018
OEM
CUTE_4G_BLACK
Proizvođač
Garett
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

78,03 €

61,18 €

48,94 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 59,83 €
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

61,18 €

78,03 €

48,94 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Garett Smartwatch Kids Cute 4G crni

Vodootporni sat za djecu s GPS-om i WiFi-jem.

Uvod

Garett Kids Cute 4G pametni sat je izuzetan. Ne samo da su elegantni, već nude i niz značajki koje vam omogućavaju da ostanete u kontaktu s bebom.

Pozicioniranje i GEO-ograda

Garett Cute 4G nudi GPS, WiFi i LBS lokaciju. Zahvaljujući GEO-ogradici, možete odrediti područje na kojem će se vaše dijete kretati.

Video pozivi i glasovne poruke

Sat omogućuje video pozive i glasovne poruke zahvaljujući umetnutoj SIM kartici. Ugrađeni mikrofon i zvučnik osiguravaju dobru kvalitetu poziva.

SOS tipka i daljinski nadzor

Garett Kids Cute 4G nudi SOS gumb za trenutni kontakt. Daljinski nadzor omogućuje praćenje gdje se dijete trenutno nalazi.

GPS lokacija

Sat podržava lokalizaciju pomoću GPS-a, mobilne mreže i WiFi-a. Ako je potrebno, sustav se automatski prebacuje na drugu tehnologiju.

Daljinski upravljač

Pametnim satom se može upravljati daljinski pomoću aplikacije Garett Tracker. Aplikacija je kompatibilna s Androidom i iOS-om.

Prikaz

Sat ima 1.69" IPS zaslon rezolucije 240x240 Mpx. Svjetlina se može podešavati po potrebi.

Izdržljivo kućište

Kućište sata je robusno i vodootporno prema standardu IP67. To osigurava otpornost na kišu ili prskanje.

Praćenje aktivnosti

Garett Kids Cute 4G prati tjelesnu aktivnost djeteta. Ugrađeni pedometar i monitor spavanja pružaju korisne informacije.

Tehničke specifikacije

  • Vrsta ekrana: IPS
  • Veličina zaslona: 1,69"
  • Rezolucija ekrana: 240 x 240 Mpx
  • Vodootporan: IP67
  • GPS: Da
  • Wi-Fi: Da
  • 4G LTE povezivost: Da
  • Utor za SIM karticu: Da
  • Zvučna upozorenja: Da
  • SOS tipka: Da
  • Ugrađena kamera: Da
  • Pedometar: Da
  • Monitor spavanja: Da
  • RAM memorija: 192 MB
  • ROM memorija: 168 MB
  • Standard SIM kartice: Nano SIM
  • Kapacitet baterije: 1000 mAh
  • Trajanje baterije u stanju mirovanja: do 4 dana
  • Trajanje baterije: do 3 dana
  • Vrijeme punjenja: oko 2 sata

EAN: 5904238483817

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Uređaj
Prikaz vremena
Sigurnosne značajke
Pametne značajke
Jezik sučelja
Kompatibilan OS
Materijal remena
Praćenje lokacije i rute
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Vrsta baterije
Senzori i Hardware
Dio pakiranja
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.