CANON CRG717 (2576B002) - Toner TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurni)
53,19 €
42,55 € bez PDV-a
Zašto odabrati TonerPartner Premium uloške
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
TonerPartner toner CANON CRG717 (2576B002). Boja: Purpurna. Kapacitet: 4000 stranica.
Na ovaj premium toner našeg proizvođača TonerPartner pružamo vam doživotno jamstvo. U slučaju bilokakvog mehaničkog kvara, odmah ćemo vam poslati novi toner. Ako se vaš pisač ošteti zbog našeg tonera, mi preuzimamo odgovornost i vaš pisač popravljamo o svoj trošak. Kupnjom punjenja CANON CRG717 (2576B002) osvajate 26 bodove za vjernost koje možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje.
Trebate savjet za uložak CANON CRG717 (2576B002)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.
Proizvod CANON CRG717 (2576B002) - Toner TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurni) namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:
Toner CANON I-SENSYS LBP-5400
Toner CANON I-SENSYS MF8450
Toner CANON LASERSHOT LBP-5400
Mijenjamo pakiranje. Kvaliteta ostaje.
Prednosti i nedostaci TonerPartner PREMIUM uloška u usporedbi s originalom
- doživotno jamstvo
- jamstvo protiv oštećenja printera
- znatno niža cijena po ispisanoj stranici
- kvaliteta ispisa jednaka originalu
- približno 3% vjerojatnosti da printer neće prihvatiti ovaj uložak (u tom slučaju ćemo Vam vratiti novac)
- nije pogodan za ispis fotografija i reklamnih materijala
Moglo bi Vas zanimati
Marka CANON
Vodeća tehnološka tvrtka osnovana u zemlji izlazećeg sunca, Japanu. Od svog osnivanja 1937. godine pridržava se svoje korporativne filozofije "Kyosei", što znači: "Živjeti i raditi zajedno za opće dobro."
Zahvaljujući ovoj filozofiji, Canon printeri postali su omiljeni dio naših domova i ureda. Maštoviti dizajn kombinira se s visokokvalitetnim inovacijama i zajedno podižu svoje proizvode na novu razinu. Originalni ulošci i toneri pružit će Vam impresivne ispise dokumenata i fotografija punih živih boja.
SAVJET
Možda se svaki korisnik printera s vremena na vrijeme susreće s porukom o pogrešci za koju možda neće biti lako pronaći rješenje. Za Vas smo pripremili popis najčešćih problema vezanih uz laserske printere i tonere, a priložili smo i konkretne savjete kako ih što učinkovitije riješiti.
Usporedba kvalitete ispisa
Laserski printeri imaju niz pozitivnih strana, ali nažalost i nekoliko prilično neugodnih negativnih strana. Morate uzeti u obzir činjenicu da se ne radi o printerima pogodnim za tisak fotografija, ali i da su ulošci za njih, odnosno toneri, vrlo skupi u odnosu na tintne uloške – odnosno, barem u slučaju kupovine originalnih tonera.
No, u posljednje vrijeme na tržištu se sve više pojavljuju alternativni ili, ako želite, zamjenski toneri iz radionica trećih proizvođača, koji nude izvrsna svojstva tiska u kombinaciji s znatno povoljnijom cijenom u odnosu na originale. No jesu li ove tvrdnje istinite? I mene je ova stvar jako zainteresirala i zato sam je odlučio temeljito testirati i odgovoriti i sebi i Vama na gotovo sva pitanja koja Vam mogu pasti na pamet kada razmišljate o kupnji zamjenskih tonera. Pa ima li smisla davati im prednost nad kupnjom originalnih tonera?
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?
Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?
Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.