CANON CLI-551-XL (6444B001) - Tinta TonerPartner PREMIUM, cyan (azurna)
2,94 €
2,35 € bez PDV-a
Zašto odabrati TonerPartner Premium uloške
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Ista kvaliteta za nižu cijenu
Je li moguće za nižu cijenu dobiti istu kvalitetu na koju ste navikli? Da! Ako ne vjerujete, uvjerit će Vas uložak CANON CLI-551-XL iz naše privatne marke TonerPartner PREMIUM. Rezultati koji su neodvojivi od originala i niža cijena - to je ponuda koja se ne bi trebala dugo razmatrati.
S našim PREMIUM uloškom Vas ne čekaju nikakva neugodna iznenađenja. Pri kupnji Vam automatski dodajemo doživotno jamstvo, u okviru kojeg ćemo Vam uloške u slučaju mehaničkog kvara odmah zamijeniti. Na raspolaganju imate i osiguranje od oštećenja printera, koje Vam garantira besplatni popravak uređaja u slučaju da ga naši ulošci oštete.
Proizvod CANON CLI-551-XL (6444B001) - Tinta TonerPartner PREMIUM, cyan (azurna) namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:
Tinta CANON MX925
Tinta CANON PIXMA IP7200 SERIES
Tinta CANON PIXMA IP7200
Tinta CANON PIXMA IP7240
Tinta CANON PIXMA IP7250
Tinta CANON PIXMA IP8700 SERIES
Tinta CANON PIXMA IP8720
Tinta CANON PIXMA IP8750
Tinta CANON PIXMA IX6800 SERIES
Tinta CANON PIXMA IX6820
Tinta CANON PIXMA IX6850
Tinta CANON PIXMA MG4100
Tinta CANON PIXMA MG4240
Tinta CANON PIXMA MG5400 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG5450
Tinta CANON PIXMA MG5500 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG5550
Tinta CANON PIXMA MG5600 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG5600
Tinta CANON PIXMA MG5650
Tinta CANON PIXMA MG5655
Tinta CANON PIXMA MG6300 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG6350
Tinta CANON PIXMA MG6400 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG6420
Tinta CANON PIXMA MG6450
Tinta CANON PIXMA MG6600 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG6650
Tinta CANON PIXMA MG7100 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG7120
Tinta CANON PIXMA MG7150
Tinta CANON PIXMA MG7250
Tinta CANON PIXMA MG7500 SERIES
Tinta CANON PIXMA MG7550
Tinta CANON PIXMA MX720 SERIES
Tinta CANON PIXMA MX725
Tinta CANON PIXMA MX920 SERIES
Tinta CANON PIXMA MX922
Tinta CANON PIXMA MX925
Mijenjamo pakiranje. Kvaliteta ostaje.
Prednosti i nedostaci TonerPartner PREMIUM uloška u usporedbi s originalom
- doživotno jamstvo
- jamstvo protiv oštećenja printera
- znatno niža cijena po ispisanoj stranici
- kvaliteta ispisa jednaka originalu
- približno 3% vjerojatnosti da printer neće prihvatiti ovaj uložak (u tom slučaju ćemo Vam vratiti novac)
- nije pogodan za ispis fotografija i reklamnih materijala
Moglo bi Vas zanimati
Usporedite troškove ispisa
Cijena po ml je znatno niža za zamjenski uložak nego za original.
TonerPartner uložak 6444B001
Marka CANON
Vodeća tehnološka tvrtka osnovana u zemlji izlazećeg sunca, Japanu. Od svog osnivanja 1937. godine pridržava se svoje korporativne filozofije "Kyosei", što znači: "Živjeti i raditi zajedno za opće dobro."
Zahvaljujući ovoj filozofiji, Canon printeri postali su omiljeni dio naših domova i ureda. Maštoviti dizajn kombinira se s visokokvalitetnim inovacijama i zajedno podižu svoje proizvode na novu razinu. Originalni ulošci i toneri pružit će Vam impresivne ispise dokumenata i fotografija punih živih boja.
SAVJET
Je li Vaš printer prestao ispisivati, a umetnuti uložak CANON CLI-551-XL (6444B001) - Tinta TonerPartner PREMIUM, cyan (azurna) očito još nije prazan? To je vjerojatno uzrokovano osušenom tintom. Pročitajte naš članak o tome kako riješiti ovu smetnju i kako je spriječiti.
Usporedba kvalitete ispisa
Ako je nešto doista negativno u vezi s inkjet printerima, to je na čemu se temelje njihovi spremnici. Ako ste navikli kupovati samo originalne izravno od proizvođača uređaja, sigurno ćete se složiti sa nama kada kažemo da ćete za relativno malu količinu glazbe, u našem slučaju konkretno isprintanih stranica, platiti prilično velik novac.
No, na tržištu se već neko vrijeme pojavljuju alternativni ili, ako želite, kompatibilni ulošci iz radionica trećih proizvođača. Oni se mogu nabaviti ili po znatno povoljnijim cijenama ili po cijenama identičnim originalima, ali i sa znatno većom količinom tinte i time mogućnošću printa više stranica. Ali kakva je kvaliteta tiska alternativnih spremnika u usporedbi s originalima? Upravo sam se na to fokusirao u sljedećem testu, koji bi trebao odgovoriti na sva Vaša pitanja o tome isplati li se ili ne nastaviti kupovati originalni uložak.
XL. u odnosu na klasičnu veličinu uloška: Hoće li stati u printer?
Ako za ispis koristite inkjet printer, vrlo je vjerojatno da ste spremnike već zamijenili novima nakon što je starima ponestalo tinte. Pri kupnji novih vjerojatno ste se susreli s činjenicom da je uz originalne i zamjenske ili, ako vam je draže, alternativne uloške, na izbor osim standardne je i XL verzija. Ne znate po čemu se razlikuju i što im je zajedničko? Nije važno. U narednim redovima ćemo kratko i jasno objasniti razliku.
Pročitaj članak »Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?
Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?
Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.