CANON BCI-3 (4481A002) - Tinta TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurna)

ilustracija

CANON BCI-3 (4481A002) - Tinta TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurna)
CANON BCI-3 (4481A002) - Tinta TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurna)
Za koje printere je proizvod prikladan?
PROIZVEDENO U EU
Br. narudžbe
20200017
OEM
4481A002
Proizvođač
TonerPartner
Jamstvo na oštećenje printera
Boja: Purpurna
Zapremina: 13ml
Pojedinačna cijena: 15,62 Cent / ml
Jamstvo: Doživotna
Bodovi vjernosti: 1
5 ocjene
Za koje printere je proizvod prikladan?
Na zalihi: > 10 kom, u srijedu kod vas

2,03 €

1,62 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 1,91 €
Na zalihi: > 10 kom, u srijedu kod vas

2,03 €

1,62 € bez PDV-a

Zašto odabrati TonerPartner Premium uloške

Veći kapacitet tiska TonerPartner toneri su jeftiniji
Ista kvaliteta Nećete primijetiti razliku prilikom tiska
Jamstvo funkcionalnosti Osiguranje za eventualnu štetu na printeru

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

TonerPartner tinta (punjenje s tintom) CANON BCI-3 (4481A002). Boja: Purpurna. Kapacitet: 13ml.

Na premium tintu CANON BCI-3 (4481A002) našeg proizvođača TonerPartner pružamo vam doživotno jamstvo. U slučaju bilokakvog mehaničkog kvara, odmah ćemo vam poslati novo punjenje za pisač. Ako se vaš pisač ošteti zbog našeg punjenja, mi preuzimamo odgovornost i vaš pisač popravljamo o svoj trošak. Kupnjom punjenja CANON BCI-3 (4481A002) dobit ćete 1 bod za vjernost koji možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje.

Trebate savjet za uložak CANON BCI-3 (4481A002)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.

Proizvod CANON BCI-3 (4481A002) - Tinta TonerPartner PREMIUM, magenta (purpurna) namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:

Tinta CANON BJC-3000
Tinta CANON BJC-3010
Tinta CANON BJC-6000
Tinta CANON BJC-6100
Tinta CANON BJC-6200
Tinta CANON BJC-6500
Tinta CANON BJF600
Tinta CANON I550
Tinta CANON I550X
Tinta CANON I850
Tinta CANON I860
Tinta CANON I6500
Tinta CANON PIXMA MP700
Tinta CANON PIXMA MP730
Tinta CANON PIXMA MPC400
Tinta CANON PIXMA MPC600F
Tinta CANON MULTIPASS C100
Tinta CANON MULTIPASS C755
Tinta CANON MULTIPASS S600
Tinta CANON PIXMA IP3000
Tinta CANON PIXMA IP5000
Tinta CANON S400X
Tinta CANON S500

 

tonerpartner-new-box.gif

Mijenjamo pakiranje. Kvaliteta ostaje.

 

Ako ste vjeran kupac naših TonerPartner PREMIUM uložaka za printere, iznenadit ćemo Vas ugodnom promjenom. Jedna od najvećih novina bit će promjena pakiranja naših tonera i uložaka. Iz našeg skladišta stići će u Vaše ruke u kvalitetnijoj, preglednijoj i modernijoj ambalaži. Budući da još uvijek prodajemo uloške u kutijama s prethodnim dizajnom, možda ćete dobiti bijele kutije s našim starim logom i dizajnom.

Međutim, ništa se ne mijenja u sadržaju, kvaliteti i cijeni naših proizvoda. To smo još uvijek mi, samo u novom ruhu.

Prednosti i nedostaci TonerPartner PREMIUM uloška u usporedbi s originalom

  • doživotno jamstvo
  • jamstvo protiv oštećenja printera
  • znatno niža cijena po ispisanoj stranici
  • kvaliteta ispisa jednaka originalu
  • približno 3% vjerojatnosti da printer neće prihvatiti ovaj uložak (u tom slučaju ćemo Vam vratiti novac)
  • nije pogodan za ispis fotografija i reklamnih materijala

Usporedite troškove ispisa

Cijena po ml je znatno niža za zamjenski uložak nego za original.

TonerPartner uložak 4481A002

0,1562 €

Marka CANON

Marka CANON

Vodeća tehnološka tvrtka osnovana u zemlji izlazećeg sunca, Japanu. Od svog osnivanja 1937. godine pridržava se svoje korporativne filozofije "Kyosei", što znači: "Živjeti i raditi zajedno za opće dobro." 

Zahvaljujući ovoj filozofiji, Canon printeri postali su omiljeni dio naših domova i ureda. Maštoviti dizajn kombinira se s visokokvalitetnim inovacijama i zajedno podižu svoje proizvode na novu razinu. Originalni ulošci i toneri pružit će Vam impresivne ispise dokumenata i fotografija punih živih boja.

Više o brendu » 

SAVJET

Ako želite povećati kvalitetu ispisa i učinkovitost Vašeg uređaja s tintom, svakako vrijedi pročitati članak o različitim vrstama spremnika s tintom. Razumjet ćete razliku između tinti na bazi boja i tinti na bazi pigmenta, što će Vam pomoći da odaberete pravu vrstu tinte za svoje potrebe ispisa. Članak također baca svjetlo na druge komponente koje utječu na kvalitetu ispisa i cijenu spremnika s tintom, što je ključno za svakoga tko želi postići optimalne rezultate ispisa.

Pročitajte članak »

Usporedba kvalitete ispisa

Ako je nešto doista negativno u vezi s inkjet printerima, to je na čemu se temelje njihovi spremnici. Ako ste navikli kupovati samo originalne izravno od proizvođača uređaja, sigurno ćete se složiti sa nama kada kažemo da ćete za relativno malu količinu glazbe, u našem slučaju konkretno isprintanih stranica, platiti prilično velik novac.

porovnani-sk.png

No, na tržištu se već neko vrijeme pojavljuju alternativni ili, ako želite, kompatibilni ulošci iz radionica trećih proizvođača. Oni se mogu nabaviti ili po znatno povoljnijim cijenama ili po cijenama identičnim originalima, ali i sa znatno većom količinom tinte i time mogućnošću printa više stranica. Ali kakva je kvaliteta tiska alternativnih spremnika u usporedbi s originalima? Upravo sam se na to fokusirao u sljedećem testu, koji bi trebao odgovoriti na sva Vaša pitanja o tome isplati li se ili ne nastaviti kupovati originalni uložak.

Pročitajte članak »

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?

Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?

Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 743 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

94% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.