CANON BCI-3 (4480A002) - Tinta Xerox, cyan (azurna)
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Za kupnju TonerPartner PREMIUM uložaka iznad 200 € (1 506,90 kn) s PDV-om / iznos kupovine iznad 1000 € (7 534,50 kn) s PDV-om, dobit ćete 20 € (150,69 kn) vaučer za točenje goriva za Petrol.
Opis i parametri
Tinta (punjenje s tintom ) CANON BCI-3 (4480A002). Boja: Azurna. Kapacitet: 15ml.
Na ovu tintu pružamo vam jamstvo: 24 mjeseca. U slučaju bilokakvog mehaničkog kvara, odmah ćemo vam poslati novo punjenje za pisač. Ako se vaš pisač ošteti zbog našeg punjenja, mi preuzimamo odgovornost i vaš pisač popravljamo o svoj trošak.
Trebate savjet za uložak CANON BCI-3 (4480A002)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.
Proizvod CANON BCI-3 (4480A002) - Tinta Xerox, cyan (azurna) je namijenjen za ove pisače
CANON BJ6300
CANON BJC-3000
CANON BJC-3010
CANON BJC-6000
CANON BJC-6100
CANON BJC-6200
CANON BJC-6200S
CANON BJC-6500
CANON BJF600
CANON BJI550
CANON BJI850
CANON BJI6500
CANON BJS500
CANON BJS520
CANON BJS530D
CANON BJS600
CANON BJS630
CANON BJS750
CANON BUBBLEJET I550
CANON BUBBLEJET I550X
CANON BUBBLEJET I560
CANON BUBBLEJET I850
CANON BUBBLEJET I865
CANON BUBBLEJET I6500
CANON C100
CANON I550
CANON I550X
CANON I560
CANON I850
CANON I860
CANON I865
CANON I6500
CANON IP 4000
CANON IP 5000
CANON PIXMA MP700
CANON PIXMA MP730
CANON MP750
CANON MP760
CANON MP780
CANON PIXMA MPC400
CANON PIXMA MPC600F
CANON MULTIPASS C100
CANON MULTIPASS C755
CANON MULTIPASS F30
CANON MULTIPASS F50
CANON MULTIPASS F60
CANON MULTIPASS F80
CANON MULTIPASS MP730
CANON MULTIPASS S400
CANON MULTIPASS S400SP
CANON MULTIPASS S450
CANON MULTIPASS S500
CANON MULTIPASS S520
CANON MULTIPASS S530
CANON MULTIPASS S530D
CANON MULTIPASS S600
CANON MULTIPASS S630 NETWORK
CANON MULTIPASS S630
CANON MULTIPASS S750
CANON PIXMA IP3000
CANON PIXMA IP4000
CANON PIXMA IP4000R
CANON PIXMA IP5000
CANON PIXMA MP750
CANON PIXMA MP760
CANON PIXMA MP780
CANON S400
CANON S400X
CANON S450
CANON S500
CANON S520
CANON S520X
CANON S530
CANON S530D
CANON S600
CANON S630
CANON S750
CANON S4500
CANON S6300
CANON SMARTBASE MPC 400
CANON SMARTBASE MPC 600
CANON SMARTBASE MPC 700 PHOTO
CANON SMARTBASE MPC 730 PHOTO
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?
Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?
Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.