BROTHER skener DS-940W DUALSKEN - do 15 stranica u minuti Interpolirano 1200x1200 dpi, USB napajanje, SD kartica, WiFi duplex
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
BROTHER DS-940W DUALSKEN skener
Fleksibilan dizajn za maksimalnu udobnost. Uz ugrađenu bateriju, Wi-Fi i intuitivni LCD zaslon, postavljanje je jednostavno, a digitalizacija dokumenata laka.
Ključna svojstva
- Automatsko dvostrano A4 skeniranje: do 15 stranica u minuti
- Sustav uvlačenja papira "U-path": štedi prostor na vašem stolu
- Vrhunski softver za skeniranje: skenira i dokumente i osobne iskaznice
- Napajanje izravno iz USB priključka: jednostavno i praktično
- Ugrađena punjiva baterija i čitač kartica: za fleksibilnost i praktičnost
- Bežična mrežna veza: ili mobilna aplikacija Brother za jednostavno dijeljenje dokumenata
Tehničke specifikacije
Općenito
Tip: mobilni
Baterija: Litij
Upravljačka ploča: LED zaslon, tipke
Mogućnosti povezivanja
USB sučelje: Super Speed micro USB 3.0 Type B
Wi-Fi Direct: da
Wi-Fi bežično mrežno sučelje: WLAN IEEE 802.11b/g/n
Veličina i težina
Dimenzije pakiranja: 377 š x 162 d x 76 v mm
Težina paketa: 1109g
Dimenzije uređaja: 319 š x 63,1 d x 45,4 v mm
Težina uređaja: 699 g
Potrošnja energije
Potrošnja energije - spreman: 2,2 W (Wi-Fi način rada), 1,5 W (PC način rada)
Rad: 3,6 W
Isključeno: 0,11 W
Okoliš
Radna vlažnost: 20 - 80%
Radna temperatura: 5 - 35C
U paketu
DSmobile DS-940DW skener, mikro USB kabel, jamstvena kartica, vodič za brzo postavljanje, vodič za sigurnost proizvoda
Vrste medija
Vrste i veličine: razne, uključujući iskaznice
Sašiti
IPv4: da
IPv6: da
Mrežni protokoli: različiti, uključujući DHCP, APIPA, WINS/NetBIOS, DNS razrješivač, mDNS, SNMPv1/v2c, ICMP, Web usluge (Skeniranje), HTTP/HTTPS poslužitelj, LLMNR responder, SNTP klijent
Bežični Wi-Fi: IEEE 802.11 b/g/n
Sigurnost bežične mreže: WEP 64/128 bit, WPA-PSK (TKIP/AES), WPA2-PSK (AES)
Operacijski sustavi i programi
Uključeni programi za Mac OS X: iPS za macOS, Remote Setup, NewSoft Presto! BizCard 7
Uključeni Windows programi: iPS za Windows PC, Nuance PaperPort SE 14, Kofax Power PDF Standard v3, Remote Setup, NewSoft Presto! BizCard 6
Skeniranje
Dvostrano skeniranje: da
A4 brzina skeniranja: u boji i crno-bijelo 15 stranica/min., (A4 300dpi)
Brzina obostranog skeniranja u boji: 30 stranica/min., (A4 300dpi)
Skeniraj u: e-poštu, OCR, datoteku, sliku i microSD
Upravljački programi: Windows: TWAIN, WIA, Windows 7, 8.1, 10 (32 i 64 bitna izdanja), Windows Server 2019, 2016, 2012R2, 2012, macOS: ICA 10.12.x, 10.13.x, 10.14.x, Linux: SANE
Sivi tonovi: 256 razina
Razlučivost skeniranja (interpolirana): 1200 x 1200 dpi
Potrošni materijal i pribor
Dodatna oprema: nosač (CSA-3401)
Jamčiti
Jamstvo: 24 mjeseca
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.