BROTHER pisač naljepnica TD-2130N USB, RS232, LAN, WIFI (300 dpi, maks. širina naljepnice 63 mm) - može se koristiti OEM potrošni materijal
400,43 €
295,11 €
236,09 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
mogućnost korištenja TERMO PAPIRA DRUGIH PROIZVOĐAČA, DIREKTNI TERMALNI TISK
TD-2130N Profesionalni mrežni pisač crtičnog koda
TD-2130N jedan je od najkompaktnijih i najbržih termalnih pisača s naljepnicama širine 56 mm. Idealno za korištenje u svakom radnom okruženju. Nudi rezoluciju ispisa od 300 dpi i brzinu od 150 mm/s, a pogodan je za ispis cjenika, naljepnica proizvoda, računa i raznih naljepnica.
Zahvaljujući svom inovativnom dizajnu, može primiti različite veličine medija. Postoje drajveri za Windows Server 2012 / 2008R2 / 2008/2003 i Windows 8/7 / XP i SDK za iOS, Android i Windows Mobile, koji će vam pomoći da se integrirate u postojeća korporativna rješenja.
Značajke i specifikacije
Općenito
Maksimalna širina etikete (mm) 62
Industrijski ured
Tipke za napajanje, napajanje
Kapacitet memorije 6 MB
Mogućnosti povezivanja
RS232C serijski port
USB sučelje USB 2.0 (mini-B)
Ožičeno mrežno sučelje 10 / 100BASE-TX
IEEE802.11 b / g / n Wi-Fi bežično mrežno sučelje
Veličina i težina
Dimenzije 110 mm (Š) x 215 mm (D) x 172 mm (V)
Težina opreme 1,34 kg
U paketu
Adapter za struju da
Softver 1
DVD-ROM CD ROM
USB kabel da
Korisnički vodič da
Vodič za brzi početak da
Sašiti
Wi-Fi Wi-Fi IEEE802.11 b / g / n
Sigurnost bežične mreže Infrastrukturni način / Adhoc način rada
Operacijski sustavi i programi
Windows 7, Windows 8, Windows Vista,
Tiskanje
Maksimalna duljina ispisa 1000 mm
Maksimalna širina ispisa 56 mm
Rezolucija (dpi) 300 x 300
Standardna brzina ispisa 152,4 mm u sekundi
Podržane naredbe P-touch Template 2.0 (uključujući ZPLII emulaciju), Raster, ESC / P
druge funkcije
SDK (Software Development Kit) da
Potrošni materijal i pribor
Dodatna oprema Punjiva baterija (PA-BT-4000LI), punjiva baza (PA-BB-001), ploča osjetljiva na dodir sa zaslonom (PA-TDU-001), razdjelnik naljepnica (PA-LP-001), Bluetooth sučelje (PA-BI ) -001), Wi-Fi sučelje (PA-WI-001), serijski adapter (PA-SCA-001)
Jamčiti
Jamstveni rok 2 godine
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.