Bubanj TonerPartner PREMIUM za BROTHER DR-2200 (DR2200), black (crna)

POPUST
- 5%
TJEDNA

ilustracija

Bubanj TonerPartner PREMIUM za BROTHER DR-2200 (DR2200), black (crna)
Bubanj TonerPartner PREMIUM za BROTHER DR-2200 (DR2200), black (crna)
Za koje printere je proizvod prikladan?
PROIZVEDENO U EU
Br. narudžbe
20100063
OEM
DR2200
Proizvođač
TonerPartner
Jamstvo na oštećenje printera
Boja: Crna
Kapacitet: 12000 stranica
Pojedinačna cijena: 0,22 Cent / stranica
Jamstvo: Doživotna
Bodovi vjernosti: 13
3 ocjene
Za koje printere je proizvod prikladan?
POPUST TJEDNAPOPUST TJEDNAPOPUST TJEDNA
Na zalihi: > 10 kom, prekosutra kod vas

27,46 €

26,09 €

20,87 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 24,10 €
Na zalihi: > 10 kom, prekosutra kod vas

26,09 €

27,46 €

20,87 € bez PDV-a

Zašto odabrati TonerPartner Premium uloške

Veći kapacitet tiska TonerPartner toneri su jeftiniji
Ista kvaliteta Nećete primijetiti razliku prilikom tiska
Jamstvo funkcionalnosti Osiguranje za eventualnu štetu na printeru

Opis i parametri

Zamjenski bubanj DR2200 nadomjestit će jednu od najvažnijih komponenti u vašem laserskom pisaču. Bubanj, tj. optički valjak, odgovoran je za prijenos i učvršćivanje tonera na papir - odnosno za sam ispis.

Budući da kod laserskih pisača koji raspolažu zasebnim bubnjem ne dolazi do pravilne promjene bubnja zajedno s tonerom, optički se valjak postupno troši. Pravo vrijeme za promjenu bubnja je onda kada počnete primjećivati nedostatke u ispisu.

Zasebni bubanj DR2200 s kapacitetom od 12000 stranica dizajniran je kako bi na više načina produžio životni vijek spremnika s tonerom. Cjenovno povoljniji potrošni materijal nadoknađuje više cijene zasebnog bubnja – spremnici s tonerom u pisačima u kojima se koristi zaseban bubanj (optički valjak nije dio tonera) jeftiniji su od onih s optičkim valjkom.

Zamjenski bubanj DR2200 proizvodimo pod našim privatnim brandom TonerPartner. Svojim dobrim imenom tako vam jamčimo da će sve funkcionirati kako treba. Zalažemo se za kvalitetu zamjenskog potrošnog materijala za pisače - zato kupcima pružamo doživotno jamstvo za njihovu upotrebu, kao i osiguranje koje pokriva sve troškove povezane s popravljanjem oštećenja na vašem pisaču.

Kupnjom zamjenskog bubnja za laserski pisač znatno ćete uštedjeti - razlika u cijeni često je višestruka. Općenito, ispisi s našim zamjenskim dijelovima jednake su kvalitete kao i ispisi s originalnim potrošnim materijalom.

Pisači i ostali proizvodi proizvođača Brother nude tehnologije za domove, mala poduzeća i multinacionalne korporacije. Svjetski poznat proizvođač pisača, skenera, ali i šivaćih strojeva na europsko je tržište ušao prije više od 60 godina. Ovaj se proizvođač odlikuje inovativnim pristupom - 1971. godine Brother je predstavio prvi brzi matrični pisač na svijetu, a 2004. na tržište su izašli s najtanjim samostalnim mobilnim pisačem.

Želite li uštedjeti više od trećine troškova ispisa? Potražite zamjenske tonere, tinte i ostali potrošni materijal za pisače naše privatne robne marke TonerPartner. Proizvodimo ih u Češkoj, sa strogim zahtjevima za kvalitetu i ekološku prihvatljivost. Osim što su zamjenski dijelovi cjenovno povoljniji, drugu razliku nećete primijetiti - ispisi su jednako kvalitetni kao i s originalnim potrošnim materijalom. Zalažemo se za kvalitetu zamjenskih rezervnih dijelova - zato pružamo doživotno jamstvo i osiguranje od oštećenja pisača.

Kupnjom bubnja DR2200 dobit ćete 13 bodova za vjernost koje možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje na našoj e-trgovini TonerPartner.

Proizvod Bubanj TonerPartner PREMIUM za BROTHER DR-2200 (DR2200), black (crna) je namijenjen za ove pisače

BROTHER DCP-7055
BROTHER DCP-7055W
BROTHER DCP-7057
BROTHER DCP-7060
BROTHER DCP-7065DN
BROTHER DCP-7070DW
BROTHER FAX 2845
BROTHER HL-2135W
BROTHER HL-2240D
BROTHER HL-2250DN
BROTHER MFC-7360N
BROTHER MFC-7460DN

 

tonerpartner-new-box.gif

Mijenjamo pakiranje. Kvaliteta ostaje.

 

Ako ste vjeran kupac naših TonerPartner PREMIUM uložaka za printere, iznenadit ćemo Vas ugodnom promjenom. Jedna od najvećih novina bit će promjena pakiranja naših tonera i uložaka. Iz našeg skladišta stići će u Vaše ruke u kvalitetnijoj, preglednijoj i modernijoj ambalaži. Budući da još uvijek prodajemo uloške u kutijama s prethodnim dizajnom, možda ćete dobiti bijele kutije s našim starim logom i dizajnom.

Međutim, ništa se ne mijenja u sadržaju, kvaliteti i cijeni naših proizvoda. To smo još uvijek mi, samo u novom ruhu.

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?

Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?

Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 685 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

91% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.