5 x Aruba Instant On 1960 48G (40p Class4, 8p Class6 PoE) 2XGT 2SFP+ 600W Switch (5 paketa)

- 10%

ilustracija

5 x Aruba Instant On 1960 48G (40p Class4, 8p Class6 PoE) 2XGT 2SFP+ 600W Switch (5 paketa)
5 x Aruba Instant On 1960 48G (40p Class4, 8p Class6 PoE) 2XGT 2SFP+ 600W Switch (5 paketa)
5 x Aruba Instant On 1960 48G (40p Class4, 8p Class6 PoE) 2XGT 2SFP+ 600W Switch (5 paketa)
Br. narudžbe
31881072
OEM
JL805A#ABB//5pack
Proizvođač
HP Enterprise
Bodovi vjernosti: 203
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 17.5.2024 kod vas

4 517,20 €

4 067,03 €

3 253,62 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 4 063,78 €
Na zalihi: 1 kom, 17.5.2024 kod vas

4 067,03 €

4 517,20 €

3 253,62 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Prekidač Aruba Instant On 1960 48G (pakiranje od 5 komada)

Tehničke specifikacije

I/O portovi i utori:

  • 12 RJ-45 autosensing 100/1000/10GBASE-T priključaka
  • 4 SFP+ 10GbE porta

Dimenzije: 350,5 (d) x 442,5 (š) x 43,95 (v) mm

Težina: 9,6 lb (4,3 kg)

CPU: Jednojezgreni ARMv7 Cortex-A9 @2Ghz

Latencija:

  • 100 Mb latencija: < 7,4 uSec
  • 1000 Mb latencija: < 4,2 usek
  • 10000 Mb latencija: < 1,1 usek

Protok: 238 Mpps

Kapacitet: 320 Gbps

Pouzdanost i radni uvjeti

MTBF: 88,8 godina

Radna temperatura: 0-40°C, 0-10,000 ft

Radna vlažnost: 15% do 95% @ 104°F (40°C) bez kondenzacije

Temperatura skladištenja: -40°F do 158°F (-40°C do 70°C) do 15000 stopa

Vlažnost skladištenja: 15% do 90% @ 149°F (65°C) bez kondenzacije

Nadmorska visina: do 10 000 stopa (3 km)

Električne karakteristike

Frekvencija: 50Hz/60Hz

AC napon: 100-127VAC / 200-240VAC

Struja: 1.3A/0.4A

Maksimalna snaga: 100-127V: 130W 200-220V: 160W

Snaga u mirovanju: 100-127V: 60W 200-220V: 80W

Izvor napajanja: unutarnji

Sigurnost i emisije

Sigurnosni standardi: EN/IEC 60950-1:2006 + A11:2009 + A1:2010 + A12:2011 + A2:2013, EN/IEC 62368-1, 2. & 3. Izd., UL 62368-1, 2. & 3. Izd., CAN/CSA C22.2 br. 62368-1, 2. & 3. Izd., EN/IEC 60825-1:2014 Klasa 1

Norme emisije: EN 55032:2015/CISPR 32, klasa A, FCC CFR 47 dio 15: 2018 klasa A, ICES-003 klasa A, VCCI klasa A, CNS 13438 klasa A, KN 32 klasa A, AS/NZS CISPR 32 klasa I

Upravljanje i montaža opreme

Upravljanje uređajima: Aruba Instant On Cloud; Web-preglednik; SNMP upravitelj

Izgradnja:

  • Montaža prema EIA standardu 19 in. telco stalak ili ormarić. Komplet nosača s 2 stupa uključen je u paket.
  • Nosač za montažu na stol.
  • Potpora za montažu na zid s otvorima okrenutim prema gore ili dolje.
  • Nosač za montažu ispod stola pomoću priloženih nosača.

Primopredajnici

Podržani modeli primopredajnika:

  • Aruba 1G SFP LC SX 500m MMF primopredajnik (J4858D)
  • Aruba 1G SFP LC LX 10km SMF primopredajnik (J4859D)
  • Aruba 1G SFP RJ45 T 100m Cat5e primopredajnik (J8177D)
  • Aruba 10G SFP+ LC SR 300m MMF primopredajnik (J9150D)
  • Aruba 10G SFP+ LC LR 10km SMF primopredajnik (J9151E)
  • Aruba 10G SFP+ na SFP+ 1m DAC (J9281D)
  • Aruba 10G SFP+ na SFP+ 3m DAC (J9283D)

Parametri

Maksimalni broj portova
Broj SFP portova
Switch značajke
LAN brzina prijenosa (Mb/s)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 51000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.