Tenda TEG1109P-8-102W - PoE AT prekidač 102W, 9xRJ45 prekidač sa 8x 10/100/1000 Mbps PoE, bez ventilatora, metal
83,55 €
72,90 €
58,32 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Tenda TEG1109P-8-102W - PoE AT prekidač 102W, 9xRJ45
Prekidač s 8x 10/100/1000 Mbps PoE, bez ventilatora, metalni
Značajke proizvoda
EAN: 6932849431506
Prebacuje podatke pomoću 9 RJ45 priključaka. Brzina prijenosa do 10/100/1000 Mb/s.
PoE priključci
8 PoE priključaka podržava PoE 802.3af i 802.3at. Stabilno 8-jezgreno PoE napajanje.
Zaštita
Zaštita od prenapona do 6kV.
Povezivanje čvorova
Podrška za prebacivanje čvorova u načinu Store-and-Forward.
Kontrola protoka
Full-duplex 802.3x kontrola protoka, polu-duplex kontrola protoka u načinu rada Back-Pressure.
Načini rada
- Standardni način rada: Klasični prekidač, svi portovi međusobno komuniciraju, auto-negacija i brzina 10/100/1000 Mb/s.
- VLAN mod: Aktivan VLAN na svakom PoE portu. Svaki od PoE portova komunicira samo s Uplink portom.
PoE napajanje - Power over Ethernet
Napajanje portova pomoću PoE 802.3af (15.4W) i 802.3at (30W). Maks. ukupno 102 W na 8 PoE portova.
tehnički parametri
- Standardi i protokoli: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at
- Priključci: 9x 10/100/1000 Mbps RJ45 auto-negacija, Port1 do Port8 podržava IEEE802.3 at/af PoE standard
- Ukupna propusnost: 10 Gbps
- Veličina tablice MAC adresa: 2K
- Način prebacivanja: Spremi i proslijedi
- LED indikacija: 9x linija/aktivnost, 8x PoE status, 1x napajanje, 1x PoE maks.
- Strujni adapter: DC 51V/1.25A
- Potrošnja: 3 W (bez PoE napajanja), 102 W (s povezanim PoE uređajima max. 97 W)
- Dimenzije uređaja: 100 mm x 100 mm x 26 mm (D*Š*V)
- Težina uređaja: 0,3 kg
- Dimenzije paketa: 240 mm x 140 mm x 80 mm (D*Š*V)
- Težina kompletnog paketa: 0,8 kg
- Ukupno maksimalno PoE napajanje: 97 W
- Radna temperatura: -10oC ~ 45oC
- Vlažnost: 10%-90%RH (bez kondenzacije)
- Certifikacija: FCC/CE/RoHS
Sadržaj paketa
- 1x Tenda TEG1109P-8-102W
- 1x Kratak priručnik za instalaciju (CZ, SK, PL, EN)
- 1x adapter za napajanje (51V DC, 1250 mA)
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.