Tenda 5G03 - Wi-Fi6 AX1800 5G NR usmjerivač - bežični 5G / 4G / 3G Wi-Fi6 AX1800 802.11ax/ac/b/g/n usmjerivač

- 22%

ilustracija

Tenda 5G03 - Wi-Fi6 AX1800 5G NR usmjerivač - bežični 5G / 4G / 3G Wi-Fi6 AX1800 802.11ax/ac/b/g/n usmjerivač
Br. narudžbe
AG967615
OEM
75011954
Proizvođač
Tenda
Bodovi vjernosti: 15
0 ocjene
Na zalihi: 6 kom, u četvrtak kod vas

397,13 €

309,28 €

247,42 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 308,68 €
Na zalihi: 6 kom, u četvrtak kod vas

309,28 €

397,13 €

247,42 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Bežični 5G / 4G / 3G usmjerivač s Wi-Fi6 AX1800 802.11ax/ac/b/g/n. 5G NR Preuzimanje: 4670 Mb/s, Prijenos: 1250 Mb/s. Utor za standardnu nanoSIM karticu. 2x GWAN / GLAN port 1000 Mb/s, IPv6, VPN server/client, EasyMesh, 8x interna antena za 5G/4G/3G, 2x interna antena za Wi-Fi 1775 Mb/s. 2x TS-9 antenski priključak, WPA3 sigurnost. SISO 4x4, MIMO 2x2. Paket uključuje češki i slovački priručnik. Tehnički parametri Procesor: Četverojezgreni, frekvencija 2 GHz Mobilni pojasevi i tehnologije: 5G/4G/3G Multi-Mode, 5G NR SA/NSA, 4G FDD/TDD LTE, 3G WCDMA, 5G NR 3GPP Release 15 Brzine mobilne veze: 5G NR Najveća brzina preuzimanja 4,67 Gbps, 5G NR vršna brzina učitavanja 1,25 Gbps, mobilni pojasevi i frekvencije: 5G NR (pojasi n1, n3, n5, n7, n8, n20, n28, n38, n40, n41, n77, n78 ), 4G FDD -LTE (pojasi 1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 32), 4G TD-LTE (pojasi 38, 40, 41, 42, 43), 3G WCDMA (850, 900, 2100 MHz) 5G NR preuzimanje: MIMO SISO 2x2, 4x4 5G NR preuzimanje: MIMO SISO 2x2 5G NR preuzimanje - modulacija: QPSK, 16QAM, 64QAM, 256QAM 5G NR preuzimanje - modulacija: QPSK, 16QAM, 64QAM, 256QAM Wi-Fi standardi: 802.11 ax/ac/ b/g/n, frekvencija 2,4 GHz i 5 GHz Wi-Fi brzine: Wi-Fi 6 (802.11ax) 2x2 MIMO s brzinom od 574 Mb/s (2,4 GHz) i 1201 Mb/s (5 GHz) Wi -Fi izlazna snaga: 2.4GHz: do 20dBm, 5GHz: do 23dBm Ethernet portovi: 1x RJ45 WAN/LAN port 10/100/1000 Mb/s, 1x RJ45 LAN port 10/100/1000 Mb/s Veličina SIM kartice : 1x Nano SIM (4FF) Tipke: 1x Uključi/Isključi, 1x Reset (u otvoru), 1x MESH/WPS Antene i priključci: 8x interni 5G/4G/3G, 2x interni Wi-Fi, 2x TS-9 port za povezivanje vanjske antene, USB-C za ažuriranje firmvera Utičnica za napajanje WAN veza: 5G/4G/3G ili RJ45 ethernet VPN: PPTP klijent, L2TP klijent, PPTP poslužitelj IP adresiranje: IPv4, IPv6 DHCP poslužitelj: DHCP poslužitelj, DHCP klijent Metoda kontrole popisa: Tenda WiFi aplikacija na češkom, HTTP web sučelje 5G/4G funkcije: Auto-APN, 5G SA/NSA dual mode, Auto dial-up, 5G Location optimization, 5G/4G E-UTRAN New Radio–Dual Connectivity , Roaming, SMS (Slanje/Primanje/Brisanje), USSD, Ograničenje podataka, Upravljanje PIN-om Wi-Fi funkcije: Emitiranje i skrivanje Wi-Fi imena, Prioritetni 5GHz Wi-Fi, Mreža za goste, Wi-Fi raspored, OFDMA, MU- MIMO Wi-Fi sigurnost: WPA2/WPA3, WPA/WPA2, WPA2-PSK, WPA-PSK, WEP Ostale funkcije: EasyMesh, Roditeljska kontrola, Virtualni poslužitelj, UPnP, DMZ, Port Forwarding, Vatrozid, QOS, ažuriranje firmvera lokalno i online DDNS: DynDns, 88ip Certifikacija: FCC, CE, ROHS Napajanje: strujni adapter 12V DC, 2A Hlađenje: pasivno Radna temperatura: 0° do 40°C Dimenzije uređaja (VxŠxD): 195 x 93 x 110 mm Težina: 512 g Pakiranje sadržaj 1x Tenda 5G03 1x Ethernet kabel RJ45 1x Upute za brzu instalaciju (CZ, SK, PL) 1x adapter za napajanje (12V DC, 2A)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.