Tenda MW12 (2 paketa) Nova bežični mrežasti gigabitni usmjerivač 802.11ac/a/b/g/n, 2100 Mb/s

- 11%

ilustracija

Tenda MW12 (2 paketa) Nova bežični mrežasti gigabitni usmjerivač 802.11ac/a/b/g/n, 2100 Mb/s
Br. narudžbe
AG967250
OEM
75011909
Proizvođač
Tenda
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 17.5.2024 kod vas

178,08 €

159,30 €

127,44 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 156,46 €
Na zalihi: 1 kom, 17.5.2024 kod vas

159,30 €

178,08 €

127,44 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

WiFi sustav za cijelu kuću - 2 satelita 802.11a/b/g/n/ac do 2100Mbps, Tri-band (2.4GHz pri 300Mbps + 2x 5 GHz pri 867Mbps (1734Mbps)), IPv6, MU-MIMO i Beamforming tehnologija , 6x Gigabit WAN/LAN port, SMART CZ aplikacija, svaka jedinica 4x interna antena 3dBi, VPN klijent, QoS, Cloud, povezivanje do 120 uređaja, pokrivenost 400m2 Paket uključuje češki, slovački i poljski priručnik. Opis značajke proizvoda Tropojasni bežični WiFi Mesh sustav za pokrivanje cijele kuće. Svi dijelovi sustava (čvorovi, sateliti, moduli) međusobno komuniciraju i svaki stvara dodatnu pokrivenost vašeg doma bežičnom mrežom. Sateliti istovremeno komuniciraju u opsezima od 2,4 GHz (300 Mb/s) i 2x 5 GHz (2x 867 Mb/s), uz ukupnu WiFi brzinu do 2100 Mb/s. Zahvaljujući cirkularnoj komunikaciji, osigurana je mnogo veća pokrivenost i stabilna brzina nego, primjerice, kod rješenja WiFi routera s ekstenderima. Osim toga, WiFi mreža izgleda samo kao jedna (jedan SSID), više se ne morate prebacivati između nekoliko mreža. Pojedinačni sateliti automatski povezuju vaš krajnji uređaj ovisno o tome gdje se nalazite, potpuno bez prekida ili vaše primjećenosti. npr. kada telefonirate putem interneta, možete se slobodno kretati između katova svoje kuće, po vrtu, a pojedinačni sateliti povezuju vaš mobilni telefon međusobno tako brzo da nema niti jednog ispadanja ili prekida. Osim toga, moguće je kupiti dodatne satelite i tako povećati pokrivenost mrežom do 2400m2. Maksimalno je ukupno 12 satelita. Ključne karakteristike WiFi sustav za potpunu i stabilnu pokrivenost cijele kuće. U ovom paketu su 2 satelita, a moguće ih je dokupiti kako bi se povećala pokrivenost sustava, ukupno maksimalno 12 satelita u mreži. Svi sateliti u ovom sustavu međusobno su povezani u jednu mrežu. Za veću brzinu i stabilnost svi sateliti omogućuju bežičnu tropojasnu komunikaciju na 2,4 i 2x 5 GHz, tako da neće biti problema u povezivanju svih WiFi uređaja (tableti, mobiteli, TV, itd.). Svaki satelit sadrži četiri interne antene (svaka 3 dBi) kao i tri gigabitna LAN porta za žično povezivanje drugih uređaja (NAS server, printer, računalo). Potpuni neprekinuti signal objedinjene WiFi mreže s ogromnom pokrivenošću područja do 400m2 s 2 satelita. Pokrivenost 2400m2 sa 12 satelita. Svi sateliti međusobno komuniciraju potpuno automatski, potrebno je samo glavni satelit spojiti kabelom na internet, ostali sateliti se samo spajaju na napajanje. Zahvaljujući indikaciji jačine signala drugih satelita, znat ćete točno koja je lokacija sljedećeg satelita najbolja. Tehnički parametri WiFi standardi: IEEE 802.11ac/a/n (5 GHz), IEEE 802.11b/g/n (2,4 GHz), val 2 Frekvencija: 2,4 GHz (2,4 GHz - 2,4835 GHz), 5 GHz ( 5,15 GHz - 5,25 GHz; 5,47 GHz - 5,725 GHz; 5,725 GHz - 5,85 GHz) Brzina prijenosa: 2034 Mb/s (2,4 GHz 300 Mb/s + 2x 5 GHz 867 Mb/s) WiFi roaming + Mesh: IEEE 802.11k/v/ r + IEEE 802.11s Ostali standardi: IEEE 802.3, IEEE802.3ab Posebne funkcije: Band Steering, AP Steering, Dedicated Backhaul, Auto-Turbo Backhaul mod, Brzi načini roaminga i firewall: Router, Bridge; Onemogući UDP/TCP flood napad Sigurnost: MAC ACL, URL filtriranje, klijentsko filtriranje, WPA-PSK, WPA2-PSK, miješani WPA/WPA2-PSK, ručni DNS poslužitelj Mrežne funkcije: UPnP, Port prosljeđivanje, DHCP poslužitelj/popis klijenata, VPN klijent (IPsec prolaz, PPTP prolaz, L2TP prolaz) Ostale funkcije: Roditeljska kontrola, Mreža za goste, Automatsko ažuriranje firmvera na mreži Postavke: korištenje mobilnog uređaja s Androidom 4.0+ ili iOS 8+ QoS: SMART QoS, 802.11e WMM SMART kontrola: Amazon Alexa Primarno satelitsko sučelje: 1x Reset gumb, 1x GWAN (10/100/1000 Mb/s), 2x GLAN (10/100/1000 Mb/s) Sekundarno satelitsko sučelje: 1x Reset gumb, 3x GLAN (10 /100 /1000 Mb/s) Broj povezanih uređaja: max 120 uređaja Maksimalan broj satelita unutar jedne mreže: 12 satelita Pokrivenost 2 satelita: 400 m2 Pokrivenost 12 satelita: 2400 m2 LED diode: 1x jačina signala na svakom satelitu Antene u svakom satelitu: 4x 3 dBi, dvopojasni, unutarnji Dizajn: unutarnji, stolni Hlađenje: pasivno Montaža na zid: da Radna temperatura: 0° do 40°C Dimenzije svakog satelita (Vx Š x D): 100 x 100 x 100 mm Kutija dimenzije (v x š x ): 240 x 140 x 120 mm Težina: 1,5 kg Sadržaj pakiranja 2x Tenda Mesh MW12 1x Upute za brzu instalaciju (CZ, SK, PL, EN) 2x Adapter za napajanje 12V, 1.5A 1x RJ45 Gigabit podatkovni kabel

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.