SALENTE R2, robotski usisavač (brisanje vodom i stanica za punjenje)

- 4%

ilustracija

SALENTE R2, robotski usisavač (brisanje vodom i stanica za punjenje)
Br. narudžbe
AG191911
OEM
RTX-R2
Proizvođač
Evolveo
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

162,91 €

156,76 €

125,41 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 154,89 €
Na zalihi: 1 kom, u petak kod vas

156,76 €

162,91 €

125,41 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

SALENTE R2, robotski usisavač (brisanje vodom i stanica za punjenje) Usisava i briše istovremeno Mobilna aplikacija na češkom Elektronsko doziranje vode Četiri načina čišćenja Tihi BLDC motor Funkcija čišćenja po rasporedu HEPA filter Rad do 110 minuta Buka manja od 65 dB Daljinski control Baterija 2.500 mAh Robotski usisavač 2 u 1 s mobilnom aplikacijom Usisavač Salente R2 s elektronički kontroliranim doziranjem vode usisava i briše cijeli vaš stan, a zatim se automatski puni. Usisavačem možete upravljati pomoću mobilne aplikacije na češkom jeziku, nudi četiri načina čišćenja i opremljen je visokokvalitetnim filtriranjem s HEPA filtrom. Istovremeno usisava i briše Salente R2 opremljen je zasebnim spremnikom za prljavštinu i istovremeno drugim elektronički kontroliranim spremnikom za vodu. Tako usisavač u jednom potezu usisava prljavštinu i istovremeno briše pod vlažnom krpom. Time se postiže učinkovitije i brže čišćenje. Brisanje svih vrsta podova Pametna elektronika osigurava kontinuirano doziranje vode na tri različite razine i bez pretjeranog vlaženja poda. Odabirom odgovarajućeg stupnja brisanja Salente R2 možete koristiti na svim vrstama podova, uključujući i drvene. Četiri načina čišćenja Salente R2 nudi četiri načina čišćenja s kojima će vaš dom uvijek biti savršeno očišćen. Možete koristiti automatsko čišćenje tijekom kojeg usisavač inteligentno optimizira svoju rutu. Ili možete koristiti perimetralno čišćenje, kada usisavač radi duž zidova i koristi par rotirajućih četki za pometanje i usisavanje svake prljavštine. Ako trebate počistiti npr. prosuto brašno, možete koristiti intenzivno spiralno čišćenje Cik-cak kretanje je idealno za velike prostorije. Mobilna aplikacija na češkom jeziku Robotski usisivač Salente R2 može se kontrolirati putem mobilne aplikacije na češkom jeziku. Aplikacija omogućuje jednostavno upravljanje usisavačem, daje informacije o trenutnom statusu ili razini napunjenosti baterije. Usisavač također podržava tehnologiju glasovnog upravljanja, tako da njime možete upravljati pomoću glasovnih naredbi. Mobilna aplikacija namijenjena je Android i iOS operativnim sustavima. Ako niste ljubitelj mobilne tehnologije ili nemate WiFi vezu, usisavačem možete upravljati priloženim daljinskim upravljačem ili tipkama na njegovom tijelu. Čisti u bilo koje vrijeme Mobilna aplikacija uključuje kalendar planiranja, gdje možete jednostavno odabrati vrijeme kada bi usisavač trebao početi čistiti. Tako možete u miru otići na posao ili se zabaviti, a kada se vratite sve će biti savršeno očišćeno. Dvostupanjska filtracija s perivim HEPA filtrom Dvostupanjska filtracija s perivim HEPA filtrom pomaže uhvatiti finu prašinu, alergene grinje ili životinjske alergene. Također sprječava male čestice prašine da pobjegnu natrag u zrak. Održavanje usisavača je vrlo jednostavno i za njegov rad nisu potrebne zamjenske papirnate vrećice. Hepa filter se može prati i čistiti te ponovno koristiti. Moderan, tih i snažan BLDC motor Ugrađeni snažan BLDC motor postiže dug vijek trajanja, veću pouzdanost, tiši rad i prije svega ekonomičniji rad u odnosu na klasične motore. Li-Ion baterija velikog kapaciteta Li-Ion baterija velikog kapaciteta s kapacitetom od 2500 mAh daje energiju za dugotrajno čišćenje. Nakon čišćenja, usisavač se automatski vraća na stanicu za punjenje kako bi bio spreman za sljedeće čišćenje nakon punjenja. • usisava i briše u isto vrijeme • mobilna aplikacija na CZ/SK/HU/RO/EN • četiri načina čišćenja • elektronički kontrolirano brisanje • planirano čišćenje • dvostupanjska filtracija s HEPA filtrom • glasovno upravljanje Alexa / Google Home • dva usisavanja načini rada • tri razine za mokro brisanje • par antistatičkih bočnih četki • senzori za zaštitu usisavača i namještaja • senzori protiv pada niz stepenice • način čišćenja automatski, perimetarski, spiralni, cik-cak i ručni • rad bez vrećice • automatsko punjenje u stanica za punjenje • upravljanje tipkom na tijelu usisavača • podrška za WiFi vezu • ažuriranje firmvera putem mobilne aplikacije • vrijeme čišćenja 110 minuta po punjenju • tihi rad, manje od 65 dB • pogodno za sve vrste tvrdih podova i niskih tepiha • perivi HEPA filter • moderan i tih BLDC motor • velika usisna snaga do 1400 Pa • posuda za prašinu, 250 ml • elektronički kontrolirana posuda za vodu, 250 ml • Li-Ion baterija velikog kapaciteta 2.500 mAh • infracrveni daljinski upravljač • promjer 300 mm • visina 74 mm • težina 2,5 kg Sadržaj paketa • Robotski usisavač Salente R2 • posuda za prašinu za usisavanje (250 ml) • posuda za vodu za mokro brisanje (250 ml) • infracrveni daljinski upravljač • 2x AAA baterije • baza za punjenje • 230 V struja potrošni materijal • rezervni HEPA filter • rezervna krpa za brisanje od mikrovlakana • rezervne bočne četke za čišćenje, 2 kom • četka za čišćenje • uputstvo za upotrebu

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.