JET BOT Al+ SAMSUNG ROBOTSKI USISAVAČ

- 39%

ilustracija

JET BOT Al+ SAMSUNG ROBOTSKI USISAVAČ
JET BOT Al+ SAMSUNG ROBOTSKI USISAVAČ
JET BOT Al+ SAMSUNG ROBOTSKI USISAVAČ
Br. narudžbe
741015136
Proizvođač
SAMSUNG
Bodovi vjernosti: 52
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

1 702,06 €

1 044,48 €

835,58 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 1 031,91 €
Na zalihi: 1 kom, 14.5.2024 kod vas

1 044,48 €

1 702,06 €

835,58 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Robotski usisavač
Samsung Jet Bot AI+
PN VR50T95735W/GE

99,999% filtracije
AI umjetna inteligencija s 3D prepoznavanjem objekata
Automatsko higijensko bacanje
Inteligentno kretanje s LIDAR laserskom navigacijom, 3D senzorom i senzorom pada
Mogućnost praćenja kućanstava u stvarnom vremenu
Snažno površinsko usisavanje
Inverterski motor za dug životni vijek
Visoko učinkovita četka za antilop s tehnologijom samočišćenja
Status čišćenja u stvarnom vremenu putem poboljšane Wi-Fi kontrole
Autonomna kontrola putem SmartThings (Dostupno na Android i iOS uređajima. Zahtijeva Wi-Fi vezu i Samsung račun)
Automatski povratak na stanicu
Napredni 5-slojni sustav filtracije
Lako periva i prazna posuda za prašinu

Prepoznavanje objekata
Patrolni način rada / kućni nadzor
Select & Go - odaberite koje sobe želite čistiti
Zabranjene zone ili virtualni zidovi
Jet Live - Provjerite svoje kućanstvo i kućne ljubimce na daljinu
Pet Friendly – SmartThings Pet Service može prenositi uživo s prednje kamere i detektirati kretanje
Izvješće o čišćenju uživo - Praćenje napretka čišćenja u stvarnom vremenu
Planiranje čišćenja
Prepoznavanje glasa - Jednostavno govorite i Jet Bot će djelovati (Samsung Bixby, Amazon Alexa, Google Assistant)
LED zaslon

Zapremina posude za prašinu 0,2 l
Volumen dump station vreće/kontejnera je 2,5 l
Usisna snaga 30 W
Maks. potrošnja energije 170 W
Razina buke 74 dBA
AI procesor Intel Movidius Myriad X

Li-ion baterija 21,6 V
Trajanje do 90 min

Dimenzije seta (V׊×D) 525 x 305 x 450 mm
Težina 9,5 kg
bijela boja

Sadržaj paketa
Robotski usisavač
Filter za sitne čestice prašine
Magnetska traka
Filtri prije motora (1 ugrađen, 1 dodatni)
Vrećice za usisivač (1 ugrađena, 1 dodatna)
Odlagalište

Parametri

Vrsta robe
Boja
Mokro usisavanje
Marka
Brojač
Broj akumulatora
Perivi izlazni filtar

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.