Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač

- 3%

ilustracija

Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Mamibot Exvac880 Wisor - robotski usisavač
Br. narudžbe
3778202
OEM
M880
Proizvođač
Mamibot
Bodovi vjernosti: 26
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 14.5.2024 kod vas

544,33 €

529,90 €

423,92 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 518,33 €
Na zalihi: 2 kom, 14.5.2024 kod vas

529,90 €

544,33 €

423,92 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Mamibot EXVAC880 Wisor

EAN: 6970626164605

Usisavač s laserskom navigacijom 4. generacije.

Snažni Cortex™ A7 procesor.

Usisna snaga do 2.880 Pa.

Čisti 150 do 200 m2 po punjenju.

Kompatibilan s Amazon Alexa, Google Home i Tmall Genie.

Kontrola putem vlastite aplikacije.

Postavljanje područja čišćenja i zabranjenih područja.

Nastavak čišćenja nakon prekida.

LDS4.0 + SLAM navigacija

Četverojezgreni ARM Cortex™ A7 procesor.

SLAM (Simultaneous Localization and Mapping) algoritmi.

LDS4.0 laserski senzor.

Odabir područja za brisanje.

Mjeri udaljenost 4000 puta u sekundi.

Skenira 5,2 x u sekundi u rasponu od 360°.

13% do 30% veća učinkovitost u usporedbi sa žiroskopom ili vizualnom navigacijom.

Načini čišćenja

Čisti gdje želite.

Napredno brisanje

Veći spremnik (370 ml) za dulje brisanje.

Elektronički kontrolirano doziranje vode.

3 razine doziranja.

Veća površina za brisanje zahvaljujući tkanini širine 30 cm.

Ključna svojstva

  • Snažni 4-jezgreni Cortex™ A7 procesor
  • LDS4.0 + SLAM navigacija
  • Usisna snaga do 2880 Pa
  • Rezervoar za vodu 370 ml
  • Litijeva baterija 2600 mAh
  • Pokriva 150-200 m2 po punjenju
  • Automatsko punjenje
  • Mapiranje brisanog prostora
  • Brisanje - elektronički kontrolirano doziranje vode
  • Vrijeme rada do 110 min
  • Razina buke 55 do 70 dB (prema postavljenoj snazi)
  • Za sve vrste podova
  • Spremnik za prašinu zapremine 600 ml
  • 3-stupanjska filtracija s HEPA 13
  • Kontrola putem Alexa, Google Home, Tmall Genie
  • Tijelo od 9,8 cm može dosegnuti čak i teško dostupna mjesta
  • Svladava prepreke visine do 15 - 20 mm
  • Wi-Fi podrška uključujući bežično ažuriranje softvera

Tehničke specifikacije

  • Vrijeme rada: 55 - 110 min
  • Usisna snaga: 2880 Pa
  • Zapremina posude za otpad: 600 ml
  • Zapremina posude za vodu: 370 ml
  • Baterija: litij, 2600 mAh
  • Vrijeme punjenja: 180-240 min
  • Razina buke: 55 - 70 dB
  • Dimenzije: 330 x 330 x 98 mm
  • Težina: 3 kg

Sadržaj paketa

  • 2x bočna četka + 2x rezervna
  • 1x krpa za brisanje + 1x rezervna
  • 1x rezervoar za vodu
  • 1x + 1x rezervni filter
  • četka za čišćenje
  • daljinski upravljač
  • stanica za punjenje
  • brzi vodič

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.