Rasprodaja Aruba 6000 12G PoE Class4 + 2x1GbE 2x1GSFP 139W prekidač
624,88 €
551,24 €
440,99 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Rasprodaja Aruba 6000 12G PoE Class4 + 2x1GbE 2x1GSFP 139W prekidač
Opći opis
Aruba 6000 je moćan prekidač s podrškom za PoE. Nudi 12x 10/100/1000BASE-T portova, 2x 1G SFP porta i 2x 1GbE porta.
Tehnički podaci
Switch je opremljen dvojezgrenim ARM Cortex A9 procesorom frekvencije 1016 Mhz i 4 GB DDR3 memorije. Osigurava kapacitet prebacivanja od 32 Gbps i propusnost od 23,8 Mpps.
Priključci i snaga
Switch ima 1x USB-C konzolni priključak i 1x USB Type-A host priključak. Pruža do 139 W Class 4 PoE snage.
Veličina i težina
Dimenzije prekidača su 4,39 cm (visina) x 25,4 cm (širina) x 25,5 cm (dubina) i njegova težina 2,78 kg.
Detaljni tehnički parametri
IPv4 tablica domaćina (ARP): 1,024
IPv6 tablica domaćina (ND): 512
IPv4 Unicast rute: 512
IPv6 Unicast rute: 512
Kapacitet MAC tablice: 8.192
IGMP grupe: 512
MLD grupe: 512
IPv4/IPv6/MAC ACL unosi (ulazni): 256 / 128 / 256
Radni uvjeti
Radna temperatura: 32°F do 113°F (0°C do 45°C) do 5000 ft (1,5 km)
Relativna vlažnost: 15% do 95% na 104°F (40°C) bez kondenzacije
Najveća radna visina: 10000 stopa (3 km)
Najveća neoperativna visina: 15000 stopa (4,6 km)
Podaci o energiji
Frekvencija: 50 / 60 Hz
Napon: 100-127 VAC / 200-240 VAC
Struja: 1,8 A / 0,9 A
Potrošnja (230 VAC): mirovanje: 16 W, maks. snaga (w/o PoE): 21,9 W, maks. snaga (w/ PoE): 170 W
Sigurnost i certifikacija
Zadovoljava standarde UL 60950-1; IEC 60950-1; EN 60950-1 i drugi. Emitira zvučni tlak od 0 dB.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.