Tenda TEG1110PF-8-102W

- 12%

ilustracija

Tenda TEG1110PF-8-102W
Tenda TEG1110PF-8-102W
Tenda TEG1110PF-8-102W
Tenda TEG1110PF-8-102W
Tenda TEG1110PF-8-102W
Br. narudžbe
3436411
OEM
TEG1110PF-8-102W
Proizvođač
Tenda
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 6 kom, 17.5.2024 kod vas

92,54 €

81,74 €

65,39 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 79,68 €
Na zalihi: 6 kom, 17.5.2024 kod vas

81,74 €

92,54 €

65,39 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tenda TEG1110PF-8-102W

Šifra proizvoda: 6932849436204

Pregled značajki

Prebacuje podatke pomoću 10 RJ45 priključaka.

8 10/100 Mb/s priključaka podržava PoE802.3af/at.

2 priključka 10/100/1000 Mb/s za uplink.

Prekidač sa 6kV prenaponskom zaštitom.

Podrška za prebacivanje čvorova u načinu Store-and-Forward.

Full-duplex 802.3x kontrola protoka, polu-duplex kontrola protoka u načinu rada Back-Pressure.

Promjena načina rada

Zadani način, VLAN način i Prošireni način.

Zadani način rada

Radi kao klasični prekidač.

Svi priključci imaju auto-negate.

Port1 do Port8 brzina 10/100 Mb/s.

Port9 i Port10 brzine 10/100/1000 Mb/s.

VLAN mod

Aktivni VLAN na svakom PoE portu.

Svaki PoE port komunicira sa samo dva Uplink porta.

Način proširenja

Brzina PoE portova Port1 do Port8 je maksimalno 10 Mb/s.

Automatsko poništavanje aktivno.

Povećan domet do krajnjeg uređaja do 250m.

PoE opcije napajanja - Napajanje preko Etherneta

Napajanje portova pomoću PoE 802.3af (15.4W) i 802.3at (30W).

Maks. ukupno 99 W na 8 PoE portova.

Tehničke specifikacije

  • Standardi i protokoli: IEEE 802.3, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at
  • Priključci: 8x 10/100Mbps RJ45 auto-negacija, Port1 do Port8 podržavaju IEEE802.3 at/af PoE standard + 2x 10/100/1000Mbps porta za Uplink
  • Ukupna propusnost: 5,6 Gbps
  • Veličina tablice MAC adresa: 16K
  • Način prebacivanja: Spremi i proslijedi
  • LED indikacija: 10x linija/aktivnost, 8x PoE status, 1x napajanje, 2x 1000Mbps
  • PoE napajanje: Port 1 do Port 8 podržava standard IEEE802.3at/af napajanja (maksimalna snaga za svaki port je 30 W)
  • Strujni adapter: DC 51V/2.1A
  • Potrošnja: 5 W (bez PoE napajanja), 102 W (s povezanim PoE uređajima max. 99 W)
  • Dimenzije: 177,5 mm x 104 mm x 26 mm (D*Š*V)
  • Ukupno maksimalno PoE napajanje: 99 W
  • Radna temperatura: -10oC ~ 45oC
  • Vlažnost: 10%-90%RH (bez kondenzacije)
  • Certifikacija: FCC/CE/RoHS/3C

Sadržaj paketa

  • 1x Tenda TEF1110P-8-102W
  • 1x Kratak priručnik za instalaciju (CZ, SK, PL, EN)
  • 1x adapter za napajanje (51V DC, 2100 mA)

Parametri

Tehnologija
Maksimalni broj portova
Broj LAN portova
Broj SFP portova
Podržani PoE standardi
Ventilator
Broj USB 2.0
Izvedba
Management
Switch značajke
Broj PoE Out portova

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.