Aruba Instant On 1930 8G 2SFP prekidač

- 2%

ilustracija

Aruba Instant On 1930 8G 2SFP prekidač
Aruba Instant On 1930 8G 2SFP prekidač
Aruba Instant On 1930 8G 2SFP prekidač
Br. narudžbe
3713964
OEM
JL680A#ABB
Proizvođač
HP Enterprise
Bodovi vjernosti: 8
0 ocjene
Na zalihi: 17 kom, 22.5.2024 kod vas

165,04 €

161,54 €

129,23 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 157,68 €
Na zalihi: 17 kom, 22.5.2024 kod vas

161,54 €

165,04 €

129,23 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Aruba Instant On 1930 8G 2SFP prekidač

Aruba Instant On 1930 linija je prekidača za male i rastuće tvrtke.

Idealan je za podršku aplikacijama koje zahtijevaju veliku propusnost.

Lako se integrira s postojećim prekidačima i pristupnim točkama.

Njime se može centralno upravljati pomoću mobilne aplikacije Instant On.

Funkcija

Aruba Instant On 1930 nudi plug-and-play jednostavnost korištenja i postavljanja.

Može se implementirati pomoću dvije metode - Instant On upravljanje oblakom ili mobilna aplikacija.

Podržava energetski učinkovit Ethernet za manju potrošnju energije.

Nudi prošireni skup značajki za robusniji rad.

Tehnički podaci

luke

  • 8 RJ-45 10/100/1000
  • 2 SFP 1GbE porta

Memorija i procesor

  • ARM Cortex-A9 @ 800 MHz
  • 512 MB SDRAM, 256 MB flash
  • Međuspremnik paketa od 1,5 MB

Propusnost

14,88 Mpps, maksimalno

Preklopni kapacitet

20 Gbps

Značajke upravljanja

Aruba Instant On portal, web preglednik, SNMP upravitelj

Ulazni napon

100 - 240 VAC

Potrošnja energije

11,0 W maksimalno, 6,2 W u mirovanju

Dimenzije

4,39 x 25,4 x 15,95 cm

Težina

0,82 kg

PoE

-

Parametri

Maksimalni broj portova
Broj SFP28 portova
Broj SFP portova
Ventilator
Broj QSFP28 portova
Izvedba
Management
Switch značajke
LAN brzina prijenosa (Mb/s)
Broj Combo portova
Broj QSFP+ portova
Broj SFP+ portova

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.