Konica Minolta 024K - bubanj, black (crna)
Ovaj proizvod trenutno nije dostupan i nije ga moguće dodati u košaricu.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Opis i parametri
Originalni bubanj 024K zamijenit će jednu od najvažnijih komponenti u vašem laserskom pisaču. Bubanj, ili optički valjak, odgovoran je za prijenos i učvršćivanje tonera na papir - odnosno za sam ispis.
Budući da kod laserskih pisača koji raspolažu zasebnim bubnjem ne dolazi do pravilne promjene bubnja zajedno s tonerom, optički se valjak postupno troši. Pravo vrijeme za promjenu bubnja je onda kada počnete primjećivati nedostatke u ispisu.
Zasebni bubanj 024K s kapacitetom od 250000 stranica dizajniran je kako bi na više načina produžio životni vijek spremnika s tonerom. Cjenovno povoljniji potrošni materijal nadoknađuje više cijene zasebnog bubnja – spremnici s tonerom u pisačima u kojima se koristi zaseban bubanj (optički valjak nije dio tonera) jeftiniji su od onih s optičkim valjkom.
Originalni bubanj 024K proizveden je i testiran pod strogim nadzorom proizvođača vašeg pisača. Konica Minolta tako svojim imenom jamči da će sve funkcionirati kako treba. Općenito, tisak s originalnim dijelovima pouzdaniji je i vjerniji u odnosu na korištenje alternativa u obliku zamjenskih dijelova.
Originalni bubnjevi stvaraju manje problema što se tiče kompatibilnosti i njihova upotreba ne uzrokuje nepotrebne komplikacije s mogućim podnošenjem reklamacije na pisač tijekom jamstvenog razdoblja. Međutim, njihov je nedostatak visoka nabavna cijena. Stoga su povoljnije alternative zamjenski bubnjevi koji su često jeftiniji.
Tvrtka Konica-Minolta osnovana je 2003. godine spajanjem dviju tvrtki Konice i Minolte. Danas je ova japanska tvrtka vodeći proizvođač uredske opreme i stabilan dobavljač cjelovitih rješenja na području tiska, uglavnom za urede i velika poduzeća.
Kupnjom bubnja 024K dobit ćete 5 bodova za vjernost koje možete iskoristiti kao popust prilikom sljedeće kupnje na našoj e-trgovini TonerPartner.
Proizvod Konica Minolta 024K - bubanj, black (crna) namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:
Toner KONICA MINOLTA BIZHUB 360
Toner KONICA MINOLTA BIZHUB 361
Toner KONICA MINOLTA BIZHUB 420
Toner KONICA MINOLTA BIZHUB 421
Toner KONICA MINOLTA BIZHUB 500
Toner KONICA MINOLTA BIZHUB 501
Moglo bi Vas zanimati
Marka Konica Minolta
Priča o Konici Minolti podsjeća na 2 odvojene rijeke koje prolaze kroz zemlju, da bi se na kraju spojile i stvorile svjetskog tehnološkog lidera. Počeci Konice sežu u 1873. godinu, dok je Minolta svoju priču počela pisati 1928. godine. Oba brenda nastojala su razviti najbolju japansku fotografsku opremu, a nekoliko godina kasnije i printere.
S vremenom su samostalno razvili iste vrijednosti koje su 2003. godine omogućile njihovo spajanje u jednu multinacionalnu kompaniju Konica Minolta. Njihovu 150-godišnju povijest punu tehnoloških inovacija ne prate samo njihovi originalni toneri, već i naši alternativni ulošci TonerPartner PREMIUM.
SAVJET
Toner Konica Minolta 024K - bubanj, black (crna) umetnut u Vaš printer i dalje miriše kao nov, ali papir i dalje ima raznih nepravilnosti, mrlja ili pruga? Greška možda nije samo u ulošku. Možda je vrijeme za zamjenu ili čišćenje optičke jedinice koja je sastavni dio laserskih printera. Saznajte više o tome kako optički pogon radi i kako pristupiti njegovom održavanju.
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?
Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?
Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?
Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.