iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna PoE FullHD kamera uz iGET HGNVK85304 sustav kamera, PoE napajanje, IP66

- 13%

ilustracija

iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna PoE FullHD kamera uz iGET HGNVK85304 sustav kamera, PoE napajanje, IP66
iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna PoE FullHD kamera uz iGET HGNVK85304 sustav kamera, PoE napajanje, IP66
iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna PoE FullHD kamera uz iGET HGNVK85304 sustav kamera, PoE napajanje, IP66
iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna PoE FullHD kamera uz iGET HGNVK85304 sustav kamera, PoE napajanje, IP66
Br. narudžbe
3436218
OEM
HGNVK930CAM
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 3
0 ocjene
Na zalihi: 3 kom, 27.5.2024 kod vas

87,14 €

75,93 €

60,74 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 74,63 €
Na zalihi: 3 kom, 27.5.2024 kod vas

75,93 €

87,14 €

60,74 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM Dodatna PoE FullHD kamera

EAN: 5060442179301

opis proizvoda

Predstavljamo iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM, izdržljivu vanjsku FullHD kameru s PoE napajanjem i inovativnom SMART detekcijom pokreta.

Nevjerojatna FullHD rezolucija

Kamera nudi FullHD 1080p rezoluciju za video visoke kvalitete, danju i noću.

IC noćno osvjetljenje

Snažno IC noćno osvjetljenje omogućuje jasan pogled do udaljenosti od 30 metara.

Otpornost na prašinu i vodu

IP66 zaštita jamči otpornost na prašinu i vodu, što kameru čini idealnom za vanjsku upotrebu.

Spajanje i napajanje kamere

Kamera je spojena izravno na glavni NVR snimač pomoću Ethernet kabela, koji osigurava i napajanje i prijenos podataka.

Posebna SMART detekcija pokreta

SMART detekcija pokreta s ugrađenim PIR senzorom može detektirati važne pokrete, kao što su pokreti osobe, automobila ili velike životinje.

Jednostavno puštanje u rad

Za puštanje u rad samo povežite kameru s NVR snimačem pomoću isporučenog Ethernet kabela.

Visoka kvaliteta slike

Kamera sadrži visokokvalitetni 1/2.7" CMOS senzor rezolucije 1920 x 1080 piksela (FullHD 1080p), 2.0MP.

Noćni vid

Zahvaljujući ugrađenom IR osvjetljivaču, kamera se može koristiti neprekidno danju i noću.

Glavni parametri

  • Vrlo visoka rezolucija FullHD 1080p (1920x1080)
  • Dizajnirano samo za model iGET HOMEGUARD HGNVK85304
  • Napajanje kamere: PoE napajanje putem Ethernet kabela
  • Posebna SMART detekcija pokreta pomoću ugrađenog PIR senzora
  • IP66 otpornost na prašinu i vodu
  • Noćni vid do udaljenosti od 30 m
  • Kut zahvata: 92°
  • Senzor 1/2.7" CMOS, 2.0MP (ekvivalentno 1200 TVL)

Sadržaj paketa

  • Kamera iGET HOMEGUARD HGNVK930CAM
  • Kratki korisnički priručnik CZ, SK, PL
  • 18 m Ethernet kabela
  • Nosač za pričvršćivanje kamere na zid/strop
  • Tiple i vijci za montažu
  • 4x naljepnica "Upozorenje: čuvano 24 sata"

Parametri

Tehnologija
Napajanje
Žarišna duljina (mm)
Stupanj IP zaštite
Kodiranje
Vrsta objektiva
Korištenje
IR/LED osvjetljenje (m)

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 737 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.