iGET HOME TS10 komplet za proširenje (3x TS10 termostat radijatorski ventil)

- 14%

ilustracija

iGET HOME TS10 komplet za proširenje (3x TS10 termostat radijatorski ventil)
Br. narudžbe
AGIGT00010
OEM
75020826
Proizvođač
iGET
Bodovi vjernosti: 5
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

119,78 €

103,13 €

82,50 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 101,53 €
Na zalihi: 1 kom, u srijedu kod vas

103,13 €

119,78 €

82,50 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Set od 3 bežične termostatske Zigbee glave - iGET HOME TS10 komplet za proširenje (3x TS10 termostat radijatorski ventil). Držite svoj dom pod kontrolom uz inteligentni sustav pametne kuće iGET HOME. Termalne glave komuniciraju s vašim telefonom povezivanjem na iGET HOME GW1 ili GW6 Zigbee pristupnik, gdje god se nalazili u svijetu. Ističu se modernim dizajnom, zaslonom s pozadinskim osvjetljenjem i jednostavnim rukovanjem. Nudi izbor između nekoliko načina grijanja, uključuje senzor temperature i funkciju otkrivanja otvaranja prozora. Aplikacija je kompatibilna s Androidom i iOS-om, a pomoću nje možete pratiti iGET HOME kamere, upravljačke utičnice, usisavače, termalne glave, rasvjetu i više od 300 vrsta univerzalnih dodataka. Priručnik i aplikacija iGET HOME u potpunosti su na češkom, slovačkom, poljskom, mađarskom i engleskom jeziku. Opis funkcija Zahvaljujući TS10 termalnim glavama i zajedno s iGET HOME aplikacijom, moguće je kontrolirati postavke temperature za svaku termalnu glavu zasebno iz cijelog svijeta. Zahvaljujući temperaturnim krivuljama koje kreira aplikacija, možete optimizirati postavke i smanjiti potrošnju energije u domu do 30%. Jednostavna instalacija i rad Instalacija se odvija prema vrsti ventila, priručnik opisuje svaki tip zasebno, uklj. Slike. Nakon montaže, termalna glava će se automatski kalibrirati, a zatim će je pronaći Zigbee gateway GW1 ili GW6 i ponudit će se za dodavanje u aplikaciji. Nakon dodavanja u aplikaciju, postavljanje je dovršeno. Aplikacija je u potpunosti na češkom, slovačkom, engleskom, mađarskom, poljskom i drugim jezicima. Sustavi su podržani za mobilne uređaje. Ušteda energije Sve je dizajnirano da štedi energiju, ali bez gubitka udobnosti. Zahvaljujući mnogim postavkama temperature za svaki dan, tjedan, vikend, za svaku termalnu glavu posebno, i različite scenarije, moguće je stvarno kontrolirati grijanje u domu. npr. ako izađete iz kuće i aktivirate alarm, sustav će automatski resetirati temperaturu za sve termoglave. Također možete daljinski podesiti svaki zasebno ili kada kreirate "noćni" scenarij, sustav automatski postavlja potrebnu temperaturu na termalnim glavama, npr. od 21 do 6 ujutro, a zatim je vraća na standardni način rada. To se također može učiniti pritiskom na jednu tipku u aplikaciji ili na pristupniku GW6. Detekcija otvaranja prozora Ako se otvori prozor u blizini termalne glave i dođe do naglog pada temperature min. za 5°C, termoglava to detektira i automatski zatvara ventil. Zatim se postavlja prema uputama za postavke aplikacije. Dječja brava Koristite funkciju dječje brave kako biste spriječili neželjeni rad pomoću gumba na termalnoj glavi. Digitalni LED zaslon Zahvaljujući vrlo lako čitljivom LED zaslonu koji se automatski isključuje, moguće je podesiti temperaturu izravno na termalnoj glavi i prebacivati između pojedinih načina rada pritiskom na tipku. Glavni parametri - set koji sadrži 3 komada termalnih glava TS10 HOME - komunikacija Zigbee v3.0, frekvencija 2,4 GHz - digitalni LED zaslon s pozadinskim osvjetljenjem visokog kontrasta - promjena načina rada pritiskom na gumb - blokada za djecu protiv ponovnog podešavanja - trajanje baterije: do 18 mjeseci - senzor mjerenja temperature - točnost mjerenja: 0,7°C - podešavanje temperature: 5°C ~ 30°C - radna temperatura: -10°C ~ 40°C - prikaz krivulje temperature za svaki dan - tipovi ventila: M28x1. 5mm, M30x1.5mm , Giacomini, Caleffi, Danfoss (RA, RAV, RAVL), dodatni vrh u paketu - napajanje: 2x baterije AA / LR6, 1.5V (uključene u paket za svaku termoglavu) - dimenzije i težina termoglava: 54 x 54 x 102 mm, 143 g (bez baterija), 190 g (uklj. baterije) - aplikacija: iGET HOME, podrška za Android 6.0+, iOS 11.0+ - glasovno upravljanje: Amazon Alexa, Google Home/Assistant - načini rada: Eco, Boost, Holiday, Offset, Automatic, Manual - dodatne funkcije: Child lock, Zaštita od smrzavanja, Zaštita glave (uklanjanje kamenca) Sadržaj pakiranja - 3x termoglava iGET HOME TS10 - 3x korisnički priručnik CZ, SK, PL, HU, EN, DE /AT - 6x AA / LR6 alkalna baterija - 3x Giacomini adapter - 3x Caleffi adapter - 3x Danfoss RA adapter - 3x Danfoss RAV adapter - 3x Danfoss RAVL adapter - 3x M28x1,5 mm (dimenzija M30x1,5 mm je izravno na glavi) - 3x dodatni vrh za adapter

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 723 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.