Homematic IP termostatska glava Evo

- 17%

ilustracija

Homematic IP termostatska glava Evo
Homematic IP termostatska glava Evo
Homematic IP termostatska glava Evo
Homematic IP termostatska glava Evo
Br. narudžbe
31334297
OEM
HmIP-eTRV-E
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 2 kom, 9.5.2024 kod vas

96,41 €

80,28 €

64,22 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 80,31 €
Na zalihi: 2 kom, 9.5.2024 kod vas

80,28 €

96,41 €

64,22 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Homematic IP termostatska glava Evo

EAN: 4047976551057

opis proizvoda

Homematic IP termostatska glava Evo predstavlja evoluciju u pametnom grijanju.

To je kombinacija modernog dizajna i najnovijih tehnologija koje optimiziraju vaše individualne potrebe.

Dizajn i kontrola

Dobitnik nagrade Red Dot Design Award 2021., Evo kombinira jednostavnu i modernu obradu s njemačkom preciznošću.

Gotovo bešumna regulacija temperature rješenje je bez premca čak i za najzahtjevnije kupce.

Minimalistički i ergonomski dizajn, intuitivni koncept upravljanja i beskompromisna kvaliteta čine ovu termostatsku glavu ikonom Homematic IP pametne kuće.

LED zaslon i kontrola

Ima integrirani LED zaslon za jednostavno očitavanje temperature i načina rada.

Promjena temperature može se mijenjati ručno, kontrolirati preko Homematic IP zidnih termostata ili daljinski upravljati i automatizirati pomoću mobilne aplikacije Homematic IP u kombinaciji sa središnjom jedinicom (HmIP-HAP).

Jedinstveno rješenje

Homematic IP termostatske glave koriste jedinstveni algoritam i mehanizam upravljanja koračnim motorom.

Ove glave zamjenjuju konvencionalne termostatske radijatorske glave i kontroliraju sobnu temperaturu u prostoriji i proces grijanja prema individualnim potrebama, što dovodi do trenutačnih ušteda i smanjenja troškova energije do 30%.

Promet sustava

U kombinaciji sa senzorom za prozore i vrata (npr. HmIP-SWDO ili HmIP-SRH) i centralnom jedinicom (HmIP-HAP), moguće je u potpunosti iskoristiti sve funkcionalnosti sustava, uključujući inteligentno predviđanje grijanja za maksimalnu uštedu energije.

U mobilnoj aplikaciji (za Android i iOS u CZ) možete postaviti do nekoliko tjednih temperaturnih profila, različite dnevne načine povećanja ili smanjenja temperature (po danu i prostoriji) ili čitav niz naprednih scenarija.

Kontrola glasa

Pametni kućni sustav Homematic IP podržava glasovno upravljanje i komunikaciju s Google Assistantom i Amazon Alexom.

Za sigurnu, stabilnu i pouzdanu komunikaciju, sustav ima vlastitu jedinstvenu radio tehnologiju između pojedinih uređaja.

Jednostavna montaža

Izravna montaža na tijela radijatora s navojem M30 x 1,5 mm ili pomoću isporučenih adaptera za većinu standardnih tipova radijatorskih ventila (RA, RAV i RAVL - uključeni).

Dovoljno je jednostavno demontirati postojeću glavu i zamijeniti je Evo glavom (HmIP-eTRV-E) iz serije Homematic IP.

Širok raspon upotrebe

Homematic IP termostatska glava Evo idealna je za sveobuhvatnu upotrebu u domovima, uredima, tvrtkama, medicinskim ustanovama itd.

Napredno predviđanje grijanja, jedinstveni algoritam upravljanja i vremenski programi smanjit će troškove grijanja i osigurati optimalnu željenu temperaturu bez nepotrebnog rasipanja energije.

Sadržaj paketa:

  • 1x Evo termostatska glava
  • 3x Danfoss adapter za ventil (RA, RAV i RAVL)
  • 2x alkalne AA baterije
  • Češke upute

Parametri

Vrsta robe
Vrsta elektronike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.