Tinta XEROX za HP 933-XL (CN054AE), cyan (azurna)

ilustracija

Tinta XEROX za HP 933-XL (CN054AE), cyan (azurna)
Za koje printere je proizvod prikladan?
Br. narudžbe
24000382
OEM
CN054AE-XER
Proizvođač
Xerox
Boja: Azurna
Kapacitet: 825 stranica
Pojedinačna cijena: 2,25 Cent / stranica
Jamstvo: 24 mjeseca
2 ocjene
Za koje printere je proizvod prikladan?
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

18,59 €

14,87 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 18,54 €
Na zalihi: 1 kom, u utorak kod vas

18,59 €

14,87 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Tinta (punjenje s tintom ) HP 933-XL (CN054AE). Boja: Azurna. Kapacitet: 825 stranica.

Na ovu tintu pružamo vam jamstvo: 24 mjeseca. U slučaju bilokakvog mehaničkog kvara, odmah ćemo vam poslati novo punjenje za pisač. Ako se vaš pisač ošteti zbog našeg punjenja, mi preuzimamo odgovornost i vaš pisač popravljamo o svoj trošak.

Trebate savjet za uložak HP 933-XL (CN054AE)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.

Proizvod Tinta XEROX za HP 933-XL (CN054AE), cyan (azurna) namijenjen je sljedećim printerima, kao što su:

Tinta HP OFFICEJET 6100 EPRINTER
Tinta HP OFFICEJET 6600 SERIES
Tinta HP OFFICEJET 6600E ALL-IN-ONE
Tinta HP OFFICEJET 6700 PREMIUM
Tinta HP OFFICEJET 7110 SERIES
Tinta HP OFFICEJET 7110 WIDE FORMAT
Tinta HP OFFICEJET 7110
Tinta HP OFFICEJET 7110XI
Tinta HP OFFICEJET 7510 WIDE FORMAT
Tinta HP OFFICEJET 7600 SERIES
Tinta HP OFFICEJET 7610 WIDE FORMAT
Tinta HP OFFICEJET 7612 WIDE FORMAT
Tinta HP OFFICEJET 7612
Tinta HP OFFICEJET PRO 6100
Tinta HP OFFICEJET PRO 6600
Tinta HP OFFICEJET PRO 6700
Tinta HP OFFICEJET PRO 7110

Moglo bi Vas zanimati

Marka HP

Marka HP

Bilo je to 1939. godine kada je Hewlett-Packard osnovan u maloj garaži u Palo Altu u Kaliforniji. Od prvog oscilatora za Walta Disneya do prvog stolnog laserskog i inkjet printera 1984. godine, ova je tvrtka nastavila svoju misiju mijenjanja svijeta.

Kvaliteta i inovativnost, neraskidivo povezane s ovom markom, tijekom godina su od garažnog startupa stvorile veliku multinacionalnu tvrtku. Osim profesionalnih printera, postupno je svoju viziju transformirao i u uloške i tonere. Oni su dizajnirani da pruže maksimalnu pouzdanost i dosljedne ispise živih boja.

Više o brendu » 

SAVJET

Trebate li zamijeniti tintu u svom HP, Canon, Epson ili drugom inkjet printeru? Za Vas smo pripremili članak koji daje jasne upute kako to učiniti. Saznat ćete zašto je ponovno punjenje starih uložaka riskantno i kako se pravilno pobrinuti za njihovu zamjenu kako bi Vaš printer nesmetano radio.

Pročitajte članak »

2 minute čitanja

XL. u odnosu na klasičnu veličinu uloška: Hoće li stati u printer?

Ako za ispis koristite inkjet printer, vrlo je vjerojatno da ste spremnike već zamijenili novima nakon što je starima ponestalo tinte. Pri kupnji novih vjerojatno ste se susreli s činjenicom da je uz originalne i zamjenske ili, ako vam je draže, alternativne uloške, na izbor osim standardne je i XL verzija. Ne znate po čemu se razlikuju i što im je zajedničko? Nije važno. U narednim redovima ćemo kratko i jasno objasniti razliku.

Pročitaj članak »

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?

Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?

Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 886 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 38000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.