Honeywell Voyager XP 1470g - 2D, bijeli, USB kit, kabel 1,5 m, stalak

- 32%

ilustracija

Honeywell Voyager XP 1470g - 2D, bijeli, USB kit, kabel 1,5 m, stalak
Br. narudžbe
AHEPHV1470USB2
OEM
1470G2D-1USB-1-R
Proizvođač
HONEYWELL
Bodovi vjernosti: 4
0 ocjene
Na zalihi: 4 kom, 9.5.2024 kod vas

145,61 €

98,33 €

78,66 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 98,30 €
Na zalihi: 4 kom, 9.5.2024 kod vas

98,33 €

145,61 €

78,66 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Voyager Extreme Performance (XP) 1470g je svestrani ručni 2D skener koji ima 1-megapikselni slikovni uređaj i procesor od 800 mhz za vrhunske performanse skeniranja. Voyager XP 1470g cjenovno je pristupačan uređaj s "najboljim u klasi" mogućnostima skeniranja za čitanje kupljenih artikala, mobilnih zaslona, pa čak i oštećenih i teško čitljivih barkodova. Honeywell nudi sveobuhvatno poboljšani Voyager XP 1470g po istoj cijeni kao trenutni 1450g, mnogo je brži od Voyagera 1450g s preciznijim nišanikom, dužom "dubinom polja", proširenim Bluetooth dometom i poboljšanom tolerancijom kretanja. Voyager XP 1470g izgrađen je na robusnoj platformi svjetski poznatih ručnih skenera serije Voyager 39 i potpuno je kompatibilan s postojećim dodacima Voyager 1450g. Voyager XP dostupan je u crnoj i bijeloj boji. Značajke *Vrlo precizno i brzo skeniranje čak i oštećenih i nekvalitetnih crtičnih kodova, s produženom udaljenošću skeniranja za doseganje dna kolica bez savijanja i gubljenja vremena na prodajnom mjestu. *Poboljšana izvedba kako bi se omogućila dnevna pohrana skeniranih kodova, uključujući digitalne kupone, kodove dohvaćene s pametnih telefona korisnika, kodove artikala na blagajni. *Softver Honeywell Operational Intelligence pruža uvide na zahtjev, omogućujući veću produktivnost zaposlenika. *Honeywell Scanner Management Utility (SMU) stvara sveobuhvatno rješenje koje automatizira postavljanje i ažuriranje skenera. Tehnički podaci MEHANIČKI / ELEKTRONSKI Dimenzije (DxŠxD): 62 mm x 169 mm x 82 mm (2,4 inča x 6,6 x 3,2 inča) Težina: 130 g Ulazni napon: 4,0 V DC do 5,5 V DC Radna snaga: 2 W (400 mA @ 5 V DC) Snaga u stanju mirovanja: 0,45 W (90 mA pri 5 V DC) Sučelje glavnog sustava: USB, tipkovnica, RS-232, RS485 podrška za IBM 46xx (RS485) OKRUŽENJE Radna temperatura: 0°C do 50°C (32°F do 122°F) Temperatura skladištenja: -40°C do 60°C (-40°F do 140°F) Elektrostatičko pražnjenje (ESD) (skeneri i postolja): ± 8 kV ravnina neizravnog povezivanja, ± 15 kV izravni zrak Vlažnost: Do 95% RH, bez kondenzacije Pad: Dizajniran da izdrži pad na beton s visine od 1,8 m (6 ft) Zaštita okoliša: IP40 Razine svjetlosti: 0 do 100 000 luksa (9 290 stopa kandle) PERFORMANSE SKENERA Slika područja skeniranja: ( 1040 x 720 piksela) Tolerancija pokreta: 70 cm/s (27,6 in/s) za 13 mil UPC pri optimalnom fokusu Kut skeniranja: Vodoravno: nominalno 39,2 °; Okomito: 27,4° nominalno Cilindar, korak, nagib: ±180°, ±65°, ±70° Vrste barkodova: Čita standardne simbologije 1D, PDF, 2D i DotCode Jamstvo: 5-godišnje jamstvo proizvođača

Parametri

Vrsta robe

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 717 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.