Honeywell MS5145 Eclipse, USB, crni, (MK-5145 eclipse)

- 27%

ilustracija

Honeywell MS5145 Eclipse, USB, crni, (MK-5145 eclipse)
Br. narudžbe
3298750
OEM
MK5145-31A38-EU
Proizvođač
Honeywell
Bodovi vjernosti: 2
0 ocjene
Na zalihi: > 20 kom, 9.5.2024 kod vas

68,64 €

50,25 €

40,20 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 49,76 €
Na zalihi: > 20 kom, 9.5.2024 kod vas

50,25 €

68,64 €

40,20 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Skener se ne može postaviti na način skeniranja crtičnog koda bez pritiskanja gumba.
MS-5145 je ručni laserski skener barkodova opremljen najnovijom tehnologijom.
Korisnik jednostavno pokazuje na crtični kod, a podaci se ne prenose dok se ne pritisne tipka.
Rad je olakšan pulsirajućim snopom za skeniranje, koji se stabilizira čim senzor registrira crtični kod, pokazujući korisniku da je spreman za skeniranje.
Ova inteligentna metoda skeniranja prikladna je za sve aplikacije skeniranja crtičnog koda, uključujući pouzdan individualni odabir
stavke s liste barkodova, obrada dokumentacije i popis imovine.

GLAVNE ZNAČAJKE
-Lasersko skeniranje
-Minijaturne dimenzije
-Snimanje s udaljenosti do 14cm
- Otporni poklopac s prednjim dijelom otpornim na udarce od gume

TEHNIČKI PODACI
Izvor svjetlosti: laserska dioda u spektru vidljive svjetlosti 650nm ± 5nm
Snaga: Dubina polja: 0-140 mm (13 milja)
Širina polja: 49 mm na glavi senzora, 195 mm na udaljenosti od 140 mm od glave senzora
Brzina skeniranja: 72 skeniranja u sekundi
Maks. gustoća koda: 4 milje (0,102 mm)
Minimalni kontrast koda: 35%
Komunikacija: KBD
Broj znakova u 1 čitanju: do 80 znakova
Poznavanje koda: Automatski prepoznaje sve najčešće korištene crtične kodove
Programibilnost: preko programskih kodova ili serijskog sučelja preko MetroSet-a
Zvučni alarm: 7 tonova ili bez zvuka
Svjetlosna signalizacija: zelena - laser uključen, spreman za čitanje; Crvena - uspješno čitanje
Ulazni napon: 5VDC ± 0.25V
Snaga: 0,675 mW
Radna struja: 135 mA @ 5VDC
Klasa lasera: CDRH klasa II
Duljina: 169 mm
Širina: 40 mm ručka / 63 mm glava
Visina: 35 mm
Težina: 97g
Standardni pribor: senzor, kabel za odabrano sučelje, korisnički priručnik

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Vrsta koda
Vrsta senzora

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.