CipherLab 1562 bežični laserski skener, baza, USB kabel (domet 90m) A1562SET-U

- 23%

ilustracija

CipherLab 1562 bežični laserski skener, baza, USB kabel (domet 90m) A1562SET-U
Br. narudžbe
3298082
OEM
A1562SET-U
Proizvođač
CipherLab
Bodovi vjernosti: 26
0 ocjene
Na zalihi: 1 kom, 10.5.2024 kod vas

700,94 €

537,38 €

429,90 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 528,16 €
Na zalihi: 1 kom, 10.5.2024 kod vas

537,38 €

700,94 €

429,90 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

1562 Laserski čitač barkodova, Bluetooth (CipherLab)
Bežični čitač crtičnog koda 1560 (linearni uređaj za snimanje) / 1562 (laser) podiže ljestvicu performansi, vrijednosti i zadovoljstva korisnika sa svojim dometom signala od 90 metara, sofisticiranim dizajnom i višenamjenskim komunikacijskim postoljem koji može istovremeno raditi s do sedam ručnih skenera.
Udoban dizajn i inovativni stalak za različite metode skeniranja olakšavaju svakodnevnu upotrebu. Bez pokretnih dijelova i reputacija CipherLaba znači jednostavno održavanje i servis, čime senzor osigurava povoljnu cijenu.
Senzor se može jednostavno konfigurirati pomoću softvera ScanMaster.
Stalak za različite metode skeniranja
Autosense Desktop Scanning zidni nosač

Svojstva
Modul BlueTooth klase 2 (2,4 GHz) verzija 1.2
Domet 90m - izravna vidljivost
Standardni profil SPP, HID
Kategorija BT Laserski skener
Laserski optički senzor
Izvor svjetlosti Vidljivi laser 650nm
Rezolucija 4 mil
Dubina polja od 2 do 57 cm
Kut senzora Nagib: + -45 ° Rotacija: + -50 °
PCS minimalno 45%
Brzina dekodiranja 100 sličica/s
Ambijentalna rasvjeta 0 - 100.000 luxa
Podržani kodovi Codabar, Code 128, Code 39, Code 93, talijanski i francuski farmakodovi, industrijski 2 od 5, interleave 2 od 5, Matrix
2 od 5, MSI, Plessey, RSS14, Telepen, UPC {EAN i više
Programabilne opcije Uređivanje podataka, odabir sučelja, vrsta crtičnog koda, konfiguracija
Težina 177 g
Crna boja
Prekidač mikroprekidača
Napon +5 V + -10 °
Potrošnja energije
Stanje pripravnosti / skeniranje / maksimalno 20 mA / 120 mA / 250 mA
Radna temperatura 0°C do 50°C
Temperatura skladištenja -20°C do 60°C
Radna / skladišna vlažnost bez kondenzacije 10% do 90% / 5% do 95%
Otpor na ponovljeni pad s 1,2 m na beton
Industrijska zaštita IP30
Elektrostatički otpor + -8 kV kontakt + -15 kV zrak
Standardi, propis FCC / CE / C-Tick / MIC / BSMI / IC
Konfiguracija pomoću softvera ScanMaster (isporučen) ili ispisanih crtičnih kodova.
Dodatna oprema 3-smjerno postolje (stol, zid, autosense) s opcionalnom balansiranom bazom, pruža BT komunikaciju za do 7
senzori.
Jamstvo 3 godine / motor 1 godina

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Vrsta koda
Vrsta senzora
Karakteristike

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.