Garett Smartwatch Kids Fit Black
40,84 €
31,28 €
25,02 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Garett Smartwatch Kids Fit Black
EAN: 5904238484951
Ključna svojstva
Dječji sat za sportske aktivnosti
Traje do 7 dana s jednim punjenjem
Upozorenja za pozive, aplikacije i SMS
Monitor otkucaja srca, pulsni oksimetar i mjerač krvnog tlaka
6 arkadnih igara za zabavu
Razni sportski modovi i pedometar
Nekoliko brojčanika sata
Tanak i lagan dizajn
Trajanje baterije do 7 dana
Sat Garett Kids Fit traje do sedam dana s jednim punjenjem.
Motivacija za tjelesnu aktivnost
Razni sportski modovi i pedometar za praćenje tjelesne aktivnosti.
Praćenje zdravlja
Monitor otkucaja srca, pulsni oksimetar i mjerač krvnog tlaka za praćenje zdravlja.
Zabava i funkcionalnost u jednom
6 arkadnih igara za zabavu i razvoj kreativnosti.
Tanak, lagan dizajn i zamjenjive trake
Tanak dizajn, težina 38 g, mogućnost mijenjanja brojčanika.
Tehničke specifikacije
Vodootporan IP67
Zaslon s pozadinskim osvjetljenjem
Bluetooth
Android i iOS kompatibilnost
Kompatibilnost s GPS aplikacijom
Obavijest vibracijom
Obavijest o dolaznim SMS porukama i pozivima
Daljinska kamera i tražilo telefona
Funkcija traženja sata i alarm za nisku bateriju
Monitor otkucaja srca, krvni tlak i pulsni oksimetar
Sportski modovi i pedometar
Podsjetnik da treba sjediti i piti vodu
Monitor spavanja i vremenska prognoza
Pokret ruke za buđenje, štoperica i budilica
Kalendar i kalkulator
Više brojčanika sata i gumeni remen
Zamjenski remen i posebna MasWear aplikacija
Vrsta ekrana: IPS, veličina ekrana: 1.4", rezolucija ekrana: 240 x 240 px
Procesor: FR 5082, senzor pokreta, RAM memorija: 512 KB, ugrađena memorija: 64 MB
Bluetooth verzija: 5.1, kompatibilan s: Android 5.1 (i noviji), iOS 8.2 (i noviji)
Vrsta baterije: polimer litij baterija, kapacitet baterije: 200mAh, vrijeme punjenja: oko 2 sata
Jezik izbornika: češki, poljski, engleski, mađarski, slovački, litvanski, latvijski, estonski, njemački, talijanski, nizozemski, finski
Veličina kućišta: 41 x 41 x 10,6 mm, duljina remena: 22,5 cm, širina remena: 22 mm, težina: 36 g
Set uključuje: Smartwatch Garett, USB kabel (punjač nije uključen), upute za korištenje, jamstveni list
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.