Garett Smartwatch GRS PRO crni, GPS
111,14 €
103,63 €
82,90 € bez PDV-a
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
Garett Smartwatch GRS PRO crni
Uvod
GRS PRO je idealan za aktivne ljude. Nudi 14 sportskih modova i praćenje napretka u stvarnom vremenu.
Izdržljivost
IP68 otpornost na vodu i prašinu omogućuje treniranje u svim vremenskim uvjetima. Sat je potpuno otporan na ulazak krutih čestica i dugotrajno uranjanje u vodu.
Prikaz
AMOLED zaslon od 1,3" nudi oštre i duboke boje. Jednostavno i estetsko sučelje omogućuje jednostavan pristup svim funkcijama sata.
GPS/Glonass lokacija
GPS i Glonass su sustavi za pozicioniranje koji vas obavještavaju o vašoj točnoj lokaciji i usmjeravaju vas. Sat GRS PRO nudi pristup oba sustava i mogućnost prijenosa podataka na Strava servis.
Trajnost i robusnost
GRS PRO mogu izdržati do 10 sati GPS rada i otporni su na ekstremne uvjete. Sat je praktičan i odlično izgleda, što dokazuje njegovu vrijednost i izvan treninga.
Tehničke specifikacije
- Vodootporan IP68: Da
- Zaslon osjetljiv na dodir: Da
- Zaslon s pozadinskim osvjetljenjem: Da
- Bluetooth: Da
- Lokacija: GPS + AGPS + GLONASS
- Aplikacije s omogućenim GPS-om: Da
- Obavijest vibracijom: Da
- Obavijesti: SMS, pozivi, aplikacije
- Odbijanje poziva: Da
- Snimanje slika telefonom: Da
- Upravljanje reprodukcijom glazbe s telefona: Da
- Funkcija pretraživanja telefona: Da
- Funkcija traženja uređaja: Da
- Senzori: Monitor otkucaja srca, Pulsni oksimetar
- Vrste sportskih načina: Trčanje, trčanje u zatvorenom, hodanje, vožnja bicikla, sobni bicikl, slobodni stil, stolni tenis, košarka, nogomet, badminton, kriket, trekking, skijaško trčanje, hodanje stepenicama.
- Pedometar: Da
- Monitor u mirovanju: Da
- Podsjetnik na hidrataciju: Da
- Monitor spavanja: Da
- Informacije o vremenu: Da
- Buđenje zaslona pokretom ruke: Da
- Podsjetnik na lijekove: Da
- Reprodukcija završene rute: Da
- Ostale funkcije: Štoperica, Timer, Budilica, Razni brojčanici na izbor
- Izmjenjivi remen: Da
- Namjenska aplikacija: InfoWear
- Vrsta zaslona: AMOLED
- Veličina zaslona: 1,3"
- Rezolucija ekrana: 360x360 px
- Procesor: Dialog 14695
- Senzor pokreta: Da
- RAM: 2 MB
- ROM memorija: 28 MB
- GPS točnost: do 5 m
- GPS osjetljivost: - 160 dBm
- Bluetooth verzija: 5.1
- Kompatibilan s: Android 4.4 (i noviji), iOS 8.0 (i noviji)
- Baterija: Litij polimer
- Kapacitet baterije: 300 mAh
- Vrijeme pripravnosti: do 14 dana
- Trajanje baterije: do 7 dana (do 10 h u GPS modu)
- Vrijeme punjenja: cca 120 min
- Jezik izbornika: engleski, japanski, francuski, njemački, talijanski, španjolski, ruski, portugalski, turski, poljski
- Dimenzije: 52 x 51,5 x 13,5 mm
- Maksimalni opseg remena: 22 cm
- Širina remena: 22 mm
- Vrsta remena: Silikon
- Težina: 53 g
- Sadržaj pakiranja: pametni sat Garett, USB kabel za punjenje (bez utikača), korisnički priručnik na češkom/slovačkom/engleskom
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.