Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen

ilustracija

Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Garmin Venu® 3S, okvir od nehrđajućeg čelika od mekog zlata, kućište boje bjelokosti, silikonski remen
Br. narudžbe
3822938
OEM
010-02785-04
Proizvođač
Garmin
Bodovi vjernosti: 26
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Garmin Venu 3S: Pametni sat za aktivan život

Gledati sport, regeneraciju i zdravlje u jednom? Ovo je Garmin Venu 3S pametni sat.

S vrhunskim 1,2" AMOLED zaslonom, načinom rada Always-On i mjerenjem baterije tijela.

Detaljne informacije o Vašem zdravlju

Sat pruža podatke o varijabilnosti otkucaja srca i druge ključne informacije o vašem fizičkom stanju.

Analiza spavanja

Garmin Venu 3S vam omogućuje napredno praćenje spavanja, uključujući prepoznavanje njegovih faza.

Baterija za tijelo

Indikator Body Battery daje trenutnu povratnu informaciju o vašem umoru.

Traje do 10 dana

Integrirana punjiva baterija sa standardnim trajanjem do 10 dana.

Garmin Pay

Bezgotovinsko plaćanje putem sata zahvaljujući integriranoj Garmin Pay tehnologiji.

Pohrana glazbe

Integrirana pohrana za glazbu omogućuje vam slušanje omiljenih pjesama bez potrebe da nosite telefon.

Pozivanje sa zgloba

Upućujte pozive izravno sa zapešća zahvaljujući mogućnosti uparivanja s vašim telefonom.

Tehničke specifikacije

  • Veličina zaslona: 1,2"
  • Fizička veličina: 41 x 41 x 12 mm
  • Opseg zapešća: 110-175 mm
  • Vrsta zaslona: AMOLED
  • Materijal okvira: nehrđajući čelik
  • Materijal kućišta: Polimer ojačan vlaknima
  • Trajanje baterije Način pametnog sata: do 10 dana
  • Način rada pametnog sata sa štednjom baterije: Do 20 dana
  • GNSS način rada samo s GPS-om: do 21 sat
  • GNSS način rada sa svim sustavima: do 15 sati
  • GNSS način rada sa svim sustavima i reprodukcijom glazbe: do 8 sati
  • Rezolucija zaslona: 390 x 390 piksela
  • GPS: Da
  • Težina: 40g s remenom
  • Način rada u invalidskim kolicima: Da
  • Zaključavanje zaslona i gumba: Da
  • Praćenje spavanja: Da (napredno)
  • Reproducira i kontrolira glazbu sa sata: Da

Garmin Venu 3S: Pouzdan partner za vaš aktivan život

Garmin Venu 3S vam omogućuje da pratite svoje sportske rezultate, pratite svoje zdravlje, slušate glazbu i upućujete pozive direktno sa svog zapešća.

S vrhunskim AMOLED zaslonom i trajanjem baterije do 10 dana, idealan su partner za svakodnevno nošenje.

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Funkcija
Uređaj
Prikaz vremena
Beskontaktna plaćanja
Sigurnosne značajke
Funkcije sata
Pametne značajke
Materijal kućišta
Materijal remena
Obavijesti i izvješća
Staklo
Praćenje lokacije i rute
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Senzori i Hardware
Zamjenjivi remen
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 726 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

92% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.