Garmin Venu® 3S, srebrna/kadulja siva, silikonska narukvica

- 5%

ilustracija

Garmin Venu® 3S, srebrna/kadulja siva, silikonska narukvica
Garmin Venu® 3S, srebrna/kadulja siva, silikonska narukvica
Garmin Venu® 3S, srebrna/kadulja siva, silikonska narukvica
Garmin Venu® 3S, srebrna/kadulja siva, silikonska narukvica
Br. narudžbe
3822937
OEM
010-02785-01
Proizvođač
Garmin
Bodovi vjernosti: 23
0 ocjene
Rasprodano

Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.

Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

Garmin Venu 3S srebrna/kadulja siva, silikonska narukvica

Pametni sat sa značajkama životnog stila i naprednim praćenjem sporta i zdravlja.

Trajanje baterije do 10 dana

Integrirana punjiva baterija omogućuje trajanje baterije do 10 dana u načinu rada pametnog sata.

AMOLED zaslon

1,2" AMOLED zaslon s načinom rada Always-On za glatki prikaz informacija.

Podrška za pozivanje sa sata

Samo uparite svoj telefon sa satom i upućujte pozive izravno sa zapešća.

Detaljne informacije o zdravlju i kondiciji

Praćenje ključnih podataka o vašem fizičkom stanju, uključujući varijabilnost otkucaja srca.

Napredne fitness značajke

Integrirane funkcije za praćenje sportskih i zdravstvenih atributa.

Integrirani glazbeni player

Motivirajte se tijekom sporta glazbom svojih omiljenih izvođača bez potrebe da nosite telefon.

Nove značajke

  • Način rada u invalidskim kolicima
  • Praćenje trajanja kratkih drijemanja tijekom dana

Beskontaktno plaćanje uz Garmin Pay

Bezgotovinsko plaćanje putem sata s podrškom za najčešće platne kartice.

Tehničke specifikacije

Fizička veličina: 41 x 41 x 12 mm

Za opseg zapešća: 110-175 mm

Materijal okvira: nehrđajući čelik

Materijal kućišta: Polimer ojačan vlaknima

GPS: Da

Težina: 40g s remenom

Način rada u invalidskim kolicima: Da

Praćenje spavanja: Da (napredno)

Razina vodootpornosti: 5 ATM

Praćenje otkucaja srca: Da

Pronađi moj telefon: Da

Parametri

Vrsta robe
Povezivost
Funkcija
Uređaj
Prikaz vremena
Beskontaktna plaćanja
Sigurnosne značajke
Funkcije sata
Pametne značajke
Materijal kućišta
Materijal remena
Obavijesti i izvješća
Staklo
Praćenje lokacije i rute
Oblik brojčanika
Namjena
Vrsta zaslona
Senzori i Hardware
Zamjenjivi remen
Način upravljanja

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 718 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 52000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.