EZVIZ eLife 2K+ (4MP) (samostalan)

- 9%

ilustracija

EZVIZ eLife 2K+ (4MP) (samostalan)
EZVIZ eLife 2K+ (4MP) (samostalan)
EZVIZ eLife 2K+ (4MP) (samostalan)
EZVIZ eLife 2K+ (4MP) (samostalan)
EZVIZ eLife 2K+ (4MP) (samostalan)
EZVIZ eLife 2K+ (4MP) (samostalan)
Br. narudžbe
AH5167000935
OEM
CS-BC1C-A0-2C4WPBDL
Proizvođač
EZVIZ
Bodovi vjernosti: 7
0 ocjene
Na zalihi: 7 kom, u petak kod vas

168,89 €

153,39 €

122,71 € bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 153,34 €
Na zalihi: 7 kom, u petak kod vas

153,39 €

168,89 €

122,71 € bez PDV-a

Moglo bi vam biti korisno

Opis i parametri

EZVIZ eLife 2K+ (4MP) - Kamera na baterije

Ključna svojstva

Rezolucija: 2K+

Trajanje baterije: do 270 dana (10.400 mAh)

Pohrana: ugrađeni 32 GB eMMC

Noćni vid: boja

Zaštita: zaštita od prašine i vode IP66

Detekcija pokreta: točna detekcija kretanja ljudi

Dvosmjerni poziv: da

Aktivna obrana: da

Wi-Fi: podržava mrežu od 2,4 GHz

Video kompresija: H.265

Glasovna upozorenja: prilagodljiva

Punjenje: mogućnost punjenja pomoću EZVIZ solarnog panela

Specifikacije kamere

Senzor slike: 1/2.8" 4Mpx CMOS senzor s progresivnim skeniranjem

Minimalno osvjetljenje: 0,01 lx pri F1,6 i uključenom AGC-u, 0 lx s IR svjetlom

Brzina zatvarača: automatsko podešavanje brzine zatvarača

Objektiv: 2,8 mm na F1,6; kutovi gledanja 116° (dijagonalno), 100° (vodoravno), 52° (okomito)

Montaža objektiva: M12

Dan i noć: infracrveni filter s automatskim prebacivanjem

DNR: DNR 3D

Noćni vid: do 10 m

Specifikacije slike

Maks. rezolucija: 2560 x 1440

Frame rate: 15 fps, automatska prilagodba tijekom mrežnog prijenosa

Video kompresija: H.265/H.264

Video Bit Rate: Ultra HD, HD, Standard. Prilagodljiva brzina prijenosa

Audio bit rate: podešava se automatski

Maks. brzina prijenosa: 2 Mb/s

Specifikacije mreže

Standard: IEEE 802.11b, 802.11g, 802.11n

Frekvencijski pojas: 2,4-2,4835 GHz

Širina kanala: podrška od 20 MHz

Sigurnost: 64-/128-bitni WEP, WPA/WPA2, WPA-PSK/WPA2-PSK

Brzina prijenosa: 11b: 11 Mbps, 11g: 54 Mbps, 11n: 72 Mbps

Uparivanje Wi-Fi mreže: uparivanje s pristupnom točkom

Protokol: EZVIZ-ov vlastiti cloud protokol

Protokol sučelja: EZVIZ-ov vlastiti cloud protokol

Maks. brzina prijenosa: 2 Mbps

Funkcija

Inteligentni alarm: otkrivanje silueta ljudi pomoću umjetne inteligencije

Dvosmjerni poziv: podržava

Opće funkcije: smanjenje titranja, signal prisutnosti, zaštita lozinkom, vodeni žig

Skladištenje

Lokalna pohrana: ugrađena eMMC pohrana od 32 GB

Pohrana u oblaku: EZVIZ pohrana u oblaku

Opći parametri

Radni uvjeti: -20 do 50 °C, vlažnost max. 95% (bez kondenzacije)

Napajanje: 5 V DC / 2 A

Kapacitet baterije: 10.400 mAh

Potrošnja energije: max 5 W

IP zaštita: IP66

Dimenzije: 104,76 x 62,80 x 62,80 mm

Dimenzije pakiranja: 186,0 x 103,0 x 103,0 mm

Težina: 365 g

Sadržaj paketa

  • BC1C kamera
  • magnetska baza
  • vijčana baza
  • strujni adapter
  • USB kabl
  • Montažna ploča
  • šablona za bušenje
  • set vijaka
  • Legalna informacija
  • brzi vodič

Na kameru je moguće spojiti solarni panel 516810011.

Parametri

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Besplatna dostava od 49 €
Široki izbor. Nudimo više od 53000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

93% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.