EPSON T0711 (C13T07114011) - Tinta TonerPartner PREMIUM, black (crna)

- 4%

ilustracija

EPSON T0711 (C13T07114011) - Tinta TonerPartner PREMIUM, black (crna)
EPSON T0711 (C13T07114011) - Tinta TonerPartner PREMIUM, black (crna)
PROIZVEDENO U EU
Br. narudžbe
20400047
OEM
C13T07114011
Boja
Crna
Zapremina
12ml
Pojedinačna cijena
14,83 Cent / ml
Proizvođač
TonerPartner
Jamstvo
Doživotna
3 ocjene
Za koje printere je proizvod prikladan?
Na zalihi: > 10 kom, u četvrtak kod vas

1,85 € (13,94 kn)

1,78 € (13,41 kn)

1,42 € (10,70 kn) bez PDV-a

Najniža cijena u posljednjih 30 dana: 1,53 €
Na zalihi: > 10 kom, u četvrtak kod vas

1,78 € (13,41 kn)

1,85 € (13,94 kn)

1,42 € (10,70 kn) bez PDV-a

Zašto odabrati TonerPartner Premium uloške

Veći kapacitet tiska TonerPartner toneri su jeftiniji
Ista kvaliteta Nećete primijetiti razliku prilikom tiska
Jamstvo funkcionalnosti Osiguranje za eventualnu štetu na printeru

Opis i parametri

TonerPartner tinta (punjenje s tintom) EPSON T0711 (C13T07114011). Boja: Crna. Kapacitet: 12ml.

Na premium tintu EPSON T0711 (C13T07114011) našeg proizvođača TonerPartner pružamo vam doživotno jamstvo. U slučaju bilokakvog mehaničkog kvara, odmah ćemo vam poslati novo punjenje za pisač. Ako se vaš pisač ošteti zbog našeg punjenja, mi preuzimamo odgovornost i vaš pisač popravljamo o svoj trošak.

Trebate savjet za uložak EPSON T0711 (C13T07114011)? Pogledajte najčešće postavljana pitanja ili nam pišite izravno na chatu - link ćete naći ispod popisa pitanja. Kupujte u našoj e-trgovini iz udobnosti svog doma ili ureda, bez posjeta klasičnoj trgovini.

Proizvod EPSON T0711 (C13T07114011) - Tinta TonerPartner PREMIUM, black (crna) je namijenjen za ove pisače

EPSON STYLUS D78
EPSON STYLUS D120
EPSON STYLUS DX4000
EPSON STYLUS DX4050
EPSON STYLUS DX5000
EPSON STYLUS DX5050
EPSON STYLUS DX6000
EPSON STYLUS DX6050
EPSON STYLUS DX7000F
EPSON STYLUS DX7450
EPSON STYLUS DX8400
EPSON STYLUS DX8450
EPSON STYLUS OFFICE B40W
EPSON STYLUS PHOTO PX660
EPSON STYLUS SX100
EPSON STYLUS SX200
EPSON STYLUS SX205
EPSON STYLUS SX400
EPSON STYLUS SX405
EPSON STYLUS SX405 WIFI
EPSON STYLUS SX410

 

tonerpartner-new-box.gif

Měníme balení. Kvalita zůstává.

Pokud jste věrným zákazníkem našich TonerPartner PREMIUM náplní do tiskáren, příjemnou změnou překvapíme i vás. Jednou z největších novinek bude totiž změna balení našich tonerů a cartridgí. Z našeho skladu do vašich ruk přijdou v kvalitnějším, přehlednějším a modernějším balení. Protože stále doprodáváme náplně i v krabicích s předešlým designem, mohou Vám přijít původní bílé krabice s naším starým logem a designem.

Na obsahu, kvalitě a ceně našich produktů se však nic nemění. Stále jsme to my, jen v novém kabátu.

Parametri

Vrsta robe
Toneri i tinte za printere
Marka printera
EPSON
Model printera
EPSON STYLUS D78, EPSON STYLUS DX4000, EPSON STYLUS DX5000, EPSON STYLUS DX5050, EPSON STYLUS DX6000, EPSON STYLUS DX6050, EPSON STYLUS DX7000F, EPSON STYLUS DX8400, EPSON STYLUS DX7450, EPSON STYLUS OFFICE B40W, EPSON STYLUS SX100, EPSON STYLUS SX200, EPSON STYLUS SX205, EPSON STYLUS SX400, EPSON STYLUS D120, EPSON STYLUS DX4050, EPSON STYLUS PHOTO PX660, EPSON STYLUS SX405, EPSON STYLUS SX410, EPSON STYLUS DX8450, EPSON STYLUS SX405 WIFI
Vrsta uloška
Inkjet
Proizvođač uloška
TonerPartner

Savjetovalište

Često postavljena pitanja

Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?

Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.

Kako ću prepoznati originalna i kompatibilna punjenja?

Originalna punjenja prodajemo pod njihovim vlastitim markama (HP, Canon, Epson, Brother i ostali). Toneri Xerox originalna su punjenja prikladna i za pisače ostalih marki (HP, Canon, ...), njihova je prednost niža cijena (-25 % do -35 %), kao i kupon za gorivo na benzinskim postajama OMV koji ćete dobiti uz odabrana punjenja. Pod našom markom TonerPartner PREMIUM prodajemo certificirana kompatibilna punjenja s kojima ćete uštedjeti do 80 % cijene! Na ova punjenja pružamo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Najjeftinija su varijanta ECONOMY punjenja na koja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Koja je razlika između TonerPartner PREMIUM, Economy i Xerox?

Punjenja TonerPartner PREMIUM punjenja su naše vlastite proizvodnje i zadovoljavaju sve potrebne certifikate. Za njihovu kvalitetu u potpunosti jamčimo i stoga vam na njih nudimo doživotno jamstvo i jamstvo protiv oštećenja pisača. Xerox toneri su originalna punjenja pogodna za pisače drugih marki (HP, Canon, ...) njihova prednost je niža cijena (-25% do -35%), osiguranje od odgovornosti, a također i bon za punjenje gorivom na OMV benzinskim stanicama, koje dobivate za odabrana punjenja. Punjenja s oznakom ECONOMY najjeftinija su varijanta koju preporučujemo koristiti samo za ispis tekstova, ne i prezentacijskih materijala. Na ova punjenja ne pružamo doživotno jamstvo ni jamstvo protiv oštećenja pisača.

Je li moguće robu podignuti osobno?

Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS). 

Mogu li dostavljaču platiti karticom?

Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.

Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?

Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).

Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?

Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.

U čemu je razlika kada je naziv proizvoda jednak?

Neka originalna punjenja prodajemo u više varijanti koje se razlikuju samo u ambalaži. Na primjer, punjenje HP 650 prodajemo u klasičnoj papirnatoj ambalaži, kao i u plastičnoj ambalaži koja se označava kao „blister”. Samo je punjenje potpuno jednako.

Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?

Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.

Moram li se registrirati prilikom kupnje?

Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati. 

Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?

Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.

Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?

Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.

Što su bodovi vjernosti?

Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.

Što znači plaćanje karticom online?

Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.

Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?

Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/

Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?

Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.

Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.

Trebate li pomoć? Tu smo za vas.

Savjetnik
za odabir
Mjesta za preuzimanje. Do 581 mjesta preuzimanja.
Široki izbor. Nudimo više od 49000 proizvoda.
Imate vremena s nama. Robu možete vratiti u roku od 30 dana.
Nagradit ćemo vas. Dobit ćete bodove lojalnosti za svaku kupnju.

Kupci nas hvale

90% kupaca nas preporučuje prema upitnicima o zadovoljstvu u posljednjih 90 dana.