DOLCE G.CORTADO ESPR.MAC. 30KOM NESCAFÉ
Ovaj proizvod više nije dostupan, stoga ga nije moguće naručiti.
Pogledajte alternativnu robu. Sigurno ćete nešto izabrati.
Moglo bi vam biti korisno
Opis i parametri
NESCAFÉ Dolce Gusto Cortado Espresso Macchiato 30 kom
Šifra proizvoda: 7613034374264
opis proizvoda
Intenzivan espresso s primjesama mlijeka inspiriran španjolskom kulturom kave. Jako pržena kava čija je aroma spojena s malo punomasnog mlijeka. Ova kava ima okruglo tijelo i crema nut boju.
Jedinstven okus
Otkrijte snažan NESCAFÉ Dolce Gusto Cortado inspiriran španjolskom kulturom kave. Sličan je talijanskom espresso macchiatu, ali smanjen i omekšan s malo toplog mlijeka.
Prvoklasna kava
Miješajući jaku kavu robusta s kavom arabica, naši su talentirani kreatori stvorili malu, intenzivnu i aromatičnu šalicu NESCAFÉ Dolce Gusto Cortado.
Zaštita svježine i arome
S našim hermetički zatvorenim kapsulama koje održavaju svježinu kave, možete uživati u napitcima bogate arome kad god poželite.
Jednostavna priprema
Jednostavno ubacite Cortado kapsulu u svoj aparat za kavu NESCAFÉ Dolce Gusto i odmah imate odličnu Cortado kavu.
Preko 30 kreacija kave
Uz NESCAFÉ Dolce Gusto možete uživati u više od 30 vrsta pića. Možete birati između nekoliko varijanti vrhunske crne i bijele kave.
Sadržaj paketa
Pakiranje sadrži 30 kapsula namijenjenih NESCAFÉ Dolce Gusto aparatima za kavu, s kojima možete pripremiti 30 šalica Cortado kave.
Sastojci
Punomasno mlijeko u prahu (61,8%), instant kava (36,5%), stabilizatori (kalijevi fosfati, natrijevi citrati), emulgator (sojin lecitin).
Nutritivne vrijednosti na 100g
- Energetska vrijednost: 1473 kJ / 353 kcal
- Masti: 16,7 g
- Zasićene masne kiseline: 10,4 g
- Ugljikohidrati: 25,1 g
- Šećeri: 24,8 g
- Vlakna: 12,4 g
- Bjelančevine: 19,0 g
- Sol: 0,90 g
O proizvodu
Punomasno mlijeko u prahu s instant kavom. Šalica vašeg omiljenog espressa sada se kombinira s malom porcijom mlijeka. Možete pripremiti 80 ml Cortade koristeći samo jednu kapsulu.
Zemlja podrijetla
Španjolska
Adresa dobavljača
Nestlé Česko s.r.o., Mezi Vodami 2035/31, 143 20 Prag 4
Parametri
Savjetovalište
Često postavljena pitanja
Što ako mi punjenje neće odgovarati u pisač?
Punjenje nam možete vratiti u roku od 30 dana i mi ćemo vam vratiti novac za robu. Ako slučajno imamo pogrešku na web-stranici i uz punjenje smo naveli neispravan pisač, naravno da ćemo vam takvo punjenje zamijeniti i nakon 30 dana. Ponekad se dogodi da kupci zaborave ukloniti zaštitne elemente na punjenjima – ako vam punjenje ne odgovara u pisač, provjerite jeste li uklonili zaštitne narančaste, žute ili ostale plastične elemente u boji koji služe za zaštitu od oštećenja. Na punjenju se mogu pojaviti zaštitni elementi od papira i tzv. seal koji štiti od curenja tonera.
Je li moguće robu podignuti osobno?
Nažalost, nemamo fizičke trgovine. Vašu narudžbu dostavit će vam dostavljač GLS u vaše ruke ili do GLS Parcel Shopa (mjesto za preuzimanje GLS).
Mogu li dostavljaču platiti karticom?
Dostavljači dostavne službe GLS opremljeni su terminalima za plaćanje karticom. U rijetkim slučajevima može doći do gubitka signala ili drugog tehničkog problema zbog kojega nije moguće provesti plaćanje karticom. Do takvih gubitaka dolazi vrlo rijetko i dostavljači ih nadziru.
Kojom će mi dostavnom službom narudžba biti isporučena?
Prilikom narudžbe možete odabrati među sljedećim mogućnostima: dostava dostavnom službom GLS sve do vaših ruku ili dostava do GLS Parcel Shopa (automat za preuzimanje).
Gdje se nalazi paket s mojom narudžbom?
Dostavna služba poslat će vam e-poštom ili SMS-om broj za praćenje paketa i poveznicu za njegovo praćenje.
Do kada moram poslati narudžbu kako bi bila dostavljena u roku od 48 sati?
Vrijeme isporuke razlikuje se ovisno o aktualnom stanju i uvjetima dostavne službe. Punjenja TonerPartner PREMIUM u 95 % slučajeva isporučujemo u roku od 48 sati ako ih naručite do 12:00. Originalna punjenja u roku od 3 radna dana. Vrijeme isporuke pronaći ćete u pojedinostima o proizvodu ili u košarici uz vašu narudžbu.
Moram li se registrirati prilikom kupnje?
Za dovršetak narudžbe ne morate se registrirati.
Mogu li svoju narudžbu izdiktirati na telefon?
Zbog uredbe OUZP (GDPR) i pravne zaštite potrošača i prodavatelja ne možemo primati telefonske narudžbe. Rado ćemo vas savjetovati putem telefona, ali narudžbu morate poslati vi putem našeg e-shopa.
Kako ću saznati da je moj paket dostavljen?
Dostavna služba kontaktirat će vas putem e-pošte, SMS-a ili telefona. Na e-poštu i SMS doći će vam broj za praćenje paketa i poveznica za njegovo praćenje.
Što znači plaćanje karticom online?
Narudžbu možete platiti svojom bankovnom karticom koju koristite, primjerice, za podizanje gotovine na bankomatu. Prilikom plaćanja karticom online plaćate unaprijed (slično kao prilikom plaćanja na bankovni račun). Riječ je o 100 % sigurnom plaćanju prilikom kojega je potrebno unijeti 16-znamenkasti brojčani kod i rok valjanosti kartice s prednje strane te 3-znamenkasti (CCV) kod sa stražnje strane kartice. Nemojte zaboraviti u svojoj banci ili internetskom bankingu provjeriti imate li odobrena plaćanja karticom na internetu.
Koji je tijek reklamacije i koliko dugo traje njezino rješavanje?
Većinu reklamacija rješavamo u roku od 7 do 14 radnih dana. No u nekim slučajevima može potrajati do 30 dana, što je ujedno zakonski rok za rješavanje reklamacija. Rješavanje reklamacije ubrzat ćete ispravnim ispunjavanjem online obrasca za reklamaciju koji ćete pronaći na stranici.: https://www.tonerpartner.hr/kupnja-kod-nas/uvjeti-reklamacije/
Što su bodovi vjernosti?
Bodove vjernosti dobivaju registrirani kupci za svaki proizvod u narudžbi i mogu ih koristiti kao popust za sljedeću narudžbu. Za svaki 1 bod dobivaju popust 1 Kn.
Kada ću dobiti bodove za vjernost i kako ih mogu iskoristiti?
Bodovi za vjernost automatski će vam se pribrojiti 21 dan nakon dostave narudžbe. Zatim si od njih nakon prijave u svoj račun možete sastaviti kod za popust koji ćete iskoristiti u narudžbi. Za korištenje koda za popust u narudžbi odaberite „Imam kod za popust i želim ga iskoristiti”.
Nitko još nije postavio pitanja o proizvodu. Ako Vas nešto zanima, pošaljite nam svoje pitanje putem obrasca. Mi ćemo Vam odgovoriti.